副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

知道有左之後做的第一件事

知道有喜之後,第一時間我係搵左個10月媽媽谷,第二時間就係打電話去營養師度book時間。

知道有喜之後,第一時間我係搵左個10月媽媽谷,第二時間就係打電話去營養師度book時間。 因為一直好擔心有左後會増磅不少,所以一直覺得呢舊錢唔慳得,加上第一胎真係唔太清楚咩野食得,咩野唔食得,同埋要飲d咩湯水,知道呢方面營養師係可以幫到手。 我知道有左係大約6週左右,我6週個陣就已姐見左營養師 Kathy營養師 身營心營了,其實係我之前結婚選擇左減肥的同一間,但今次搵了師傅Kathy,因為暫時只有Kathy會幫孕婦睇。 其實諗返我都幾大膽,因為6週其實胎係未穩,好在最後咩事都無,可以繼續進行。 Kathy佢幫左好多孕婦調理飲食,而我都好乖,有時有跟足,當然有時係無,但都好聽佢話。所以我好成功夜晚無夜尿,日日一覺訓天光。 好多朋友我陀bb陀得好精神,話我一D都唔似有左,我諗呢個係營養師既功勞。 而成個孕期,營養師話我可以最多重25磅左右,而我去到見佢最後一次都係within 25磅好理想,不過生前一星期我有食左好多雪糕,臨尾係重得快左XD 生完一個月上磅,都係爭1公斤就回復返第一次見營養師既磅數喇,但當然距離結婚個陣仲有一段大距離啦!我要繼續努力! 有需要可以去搵Kathy,話我介紹都無問題的。多謝大家收看。 歡迎瀏覽與聯絡: Facebook Page Real Fun Family Instagram quentinwhy  Email travelwithrealfun@gmail.com