副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

懷孕心情好重要

懷胎十月是每個孕婦必經階段,估唔到話咁快我就做左人阿媽,真係意想不到。

懷胎十月是每個孕婦必經階段,估唔到話咁快我就做左人阿媽,真係意想不到。 相信唔只我一個人覺得好突然,身邊朋友、老公、家人等等都覺得好似一切太快了。 事源係2019年年頭我為左去個Honeymoon,選擇左食藥去令經期提前。 但發現旅行過後自己增磅了不少,成個月不斷用返之後睇營養師減肥既方法去食野都減唔到,仲有做返運動,但成日都覺得好累。 有日仲去左行山,返到屋企覺得好唔舒服,仲發現有流啡,以為經期黎啦,點知又唔係。 我經期其實一向都好準,但由於上一個月食左藥,一直覺得會有所影響,所以等到過晒本身時間先走去買驗孕棒check下。 點知真係中左獎,第一時間緊係衝去同老公講。 然後大家第一個反應係好開心,但好快就變左好疑惑,感覺非常唔真實! 但由於係星期日,無辨法即時去醫生度check,所以等到第二日星期一先打去以前睇過既婦科醫生度,最後得返個我唔太喜歡既婦科醫生,證實係懷孕6週。 之後感覺開始有d真實,但又好擔心,唔知要做d咩,因為又話未過3個月唔好同人講,但又好想了解多d,好在比我搵到個10月媽媽group,可以同大家一同討論及分享。   歡迎瀏覽與聯絡: Facebook Page Real Fun Family Instagram quentinwhy  Email travelwithrealfun@gmail.com