副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

Nifty Pro 還是 T21? 男生還是女生?

上次講到下一關係做T21或者Nifty Pro, 呢兩個test都係做唐氏測試的,有99%以上準確,而且可以唔洗等照結構就知道性別!

上次講到下一關係做T21或者Nifty Pro, 呢兩個test都係做唐氏測試的,有99%以上準確,而且可以唔洗等照結構就知道性別! 當你知道有左之後,你就要開始預約做呢個測試,如果過左某個週數就唔可以做,又或者做左會唔準。 經過上網不斷睇,又同媽媽group d 媽媽討論及格價。 我由本身做T21改左做Nifty Pro。 T21:貴d、check既野少d、但係係中文大授權機構測試。簡單d講,T21係勁d!價錢係$5500-7000不等 Nifty Pro: 新d、平d、check 既野多d,但係係要拎返大陸check。價錢係$4500-$5000不等。 本身我係選左T21,但後來收到媽媽group既msg話T21而家都賣左比北京做test,所以兩種方法都變左係大陸野! 所以就緊係選左做Nifty Pro啦! 而我無選擇係St. Paul 度做,因為醫院宗教關係,唔會話比你知係男定女。 最後我就選左係公司附近做,其實唔知仲咩好鬼驚,可能因為個test有d咩事就唔可以要個bb,令人好鬼擔心。 而我個間收費係$4500,包晒所有野,包左診金,照埋照聲波同抽血。但其實聽聞間間診所做Nifty Pro都唔同,有d只係代抽血做Nifty Pro化驗;有d只係包超聲波同抽血,所以一定要問清楚! 而我呢個醫生就建議我係11weeks個陣時做,做完10日之後就收到個電話了,全部都係low risk,即刻放心晒! 而姑娘都即時話埋性別比我知,仔定女其實我地一早有晒心理準備,因為第一胎,生仔又好,生女都好,都係自己既,下一胎求另一個性別就得喇XD 不過我地都覺得第一胎係仔,因為當我有左個陣同 玄明大師講,大師一知道就話會係仔;二來,大部分朋友都覺得我係生仔。 當然個結果都係一樣,係男仔!暖爸第一個反應話仔仔係暖男,同時間報告係寫住99%係male,暖爸話即仲有1%係囡XDDD 咁樣又過多一關了   歡迎瀏覽與聯絡: Facebook Page Real Fun Family Instagram quentinwhy  Email travelwithrealfun@gmail.com