副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

九個月人仔睇書的小建議

梓唯一歲人仔都未夠,我地開始俾書佢睇。其實書既內容唔係重點,認識書呢個媒介先至係目的。早啲培養閱讀為興趣,但願小朋友日後喜歡閱讀,能夠為自己選書。

梓唯一歲人仔都未夠,我地開始俾書佢睇。其實書既內容唔係重點,認識書呢個媒介先至係目的。早啲培養閱讀為興趣,但願小朋友日後喜歡閱讀,能夠為自己選書。 暫時我有三款書準備咗俾呀仔睇既。第一款係布書,因為呢個時期小朋友出牙仔,喜歡擺野入口,睇布書就算牙痕又搣又咬都唔會整爛本書,好襟玩。 第二款係繪本 (Picture Book),勝在有顏色豐富的圖畫,吸引住呀仔眼球。同時每頁只有一兩句短句子,順道讓呀仔認識文字這媒介。當然,暫時同呀仔講故事都仲係言之尚早,所以我會傾向同佢一齊發掘下本書入面既公仔,指住啲雀雀同花花草草。 最後一款俾呀仔睇既係有真實圖片既Big Book。顧明思義,Big Book係大書,方便揭頁之餘亦唔駛哄太埋都望到張相。書入面有啲真實相片,小朋友易啲有共鳴。例如有一頁係有唔同水果既相,梓唯望到藍莓或者其他見過既食物就會好雀躍用手指仔篤篤下。 不過,始終我覺得呢個階段都係以認識書為主,切勿嘗試以太深既書「虐兒」,只會適得其反。最後,不論是甚麼形式既書,始終都係要靠父母伴讀才能發揮最佳作用。 泥圍爸爸的育兒時光 Facebook https://www.facebook.com/laiwaipapa/ Instagram https://www.instagram.com/kennethlaife/