副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

新手父母行山有感而發

琴日同太太、呀仔,仲有契媽一齊去行山,初次用孭帶挑戰由屯門既嶺南大學至何福堂之間的山路。可能最近大家都百無聊賴,所以行山人士的確比預期多。有時候在小徑走著,真係要講一句「唔該借借」,才能繼續前進。

琴日同太太、呀仔,仲有契媽一齊去行山,初次用孭帶挑戰由屯門既嶺南大學至何福堂之間的山路。可能最近大家都百無聊賴,所以行山人士的確比預期多。有時候在小徑走著,真係要講一句「唔該借借」,才能繼續前進。 沿途雖然未有如畫的風景,但睇住花花草草樹樹,吹住自然風,的確令人心曠神怡。最近疫情肆虐,未敢帶呀仔在街上大搖大擺,唯有趁週末到山上舒展筋骨。一路行都有路人搭搭訕,以下係我今日聽得比較多既說話: 「小朋友好叻喎!」 「你睇,BB行山喎!」 「加油呀BB!」 「勁呀,BB上到山頂!」 「好得意呀個BB!」 但係全程兩個多小時都係無人讚「爸爸勁喎有腰骨仲力大無窮好有男子氣概由山腳孭住BB一個箭步走上山頂唔喘下氣」! 老實說,獲得別人認同與否對我黎講其實無咩所謂。 不過有啲時候,一個人忽略你既努力係唔緊要既,但同時間被一群人忽略,我諗大家都會有多少感受。容許我偷換一下概念。作為新手父母,有陣時總會聽到有人衝出黎話: 「BB禁細粒既?係咪唔夠營養呀?」 「以前都唔係禁湊既!」 「BB喊喎一定係餓/眼瞓/瀨左便便喇!」 「哎呀,搞成禁既?乜唔搽啲野呀?」 「咦,乜小朋友唔似你個樣,又唔似你先生既?」 「佢一定係需要抱/攬/錫/拖/餵喇!」 「我一早話左俾你知喇...」 「點解你唔呢樣果樣呢樣果樣呢?」 相信大家聽過既受過既,又豈止以上幾句?「原來隨便錯手可毁了人一世」係真既。有時候,一句閒言閒語可以尖銳得令人崩潰,無視一直默默的堅持。禍從口出,一出口便收不回來。既然係禁,話說出來前不如轉換一下角度,讓人聽得舒服,得到一份基本認同?始終,湊大一個BB背後的辛酸,只有為人父母才能切身體會。 你,最常聽見的又會是甚麼? 泥圍爸爸的育兒時光 Facebook https://www.facebook.com/laiwaipapa/ Instagram https://www.instagram.com/kennethlaife/