副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

一日嘅時間又過去了!

全職媽媽,累!雙職媽媽,更累!雙職媽媽再加上母乳,累死! 因為我冇咩人奶,再加上BB喺一個半月時,已不肯再埋身食,所以當時我已經放棄餵人奶啦!所以而家我係一位雙職媽媽,每日疲於奔命的雙職媽媽⋯⋯  每

全職媽媽,累! 雙職媽媽,更累! 雙職媽媽再加上母乳,累死!   因為我冇咩人奶,再加上BB喺一個半月時,已不肯再埋身食,所以當時我已經放棄餵人奶啦! 所以而家我係一位雙職媽媽,每日疲於奔命的雙職媽媽⋯⋯    每天早上,只能睇BB一眼就要出門。點解?因為工作地點離我屋企一個半小時車程⋯⋯ 所以我出門時,BB都未起身,莫講話抱佢一下了⋯⋯   食個lunch都要趕到趕命。點解?因為在疫症陰霾之下,我唔想姐姐帶BB出街買餸,又唔想收工先買餸,咁又會遲左返屋企睇BB。 所以我用半個鐘食lunch,半個鐘去買餸,真心累!   收工又要一揪二楞咁拎住D餸,再長征咁返屋企,真心祈求青馬大橋暢行無阻,唔好塞車。   好啦!返到屋企以為終於可以望下BB,但又要9秒9咁沖入廁所沖涼,沖完涼仲要即刻掉D衫入洗衣機洗⋯⋯ 你以為終於可以抱下BB了咩?少年,你太年輕了!全部人等緊你開飯!唉!一日嘅時間又過去了!