副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

做幾多先為之足夠?

一大早,媽媽gp便send嚟好多訊息,內容是圍繞住幫BB報N班事宜。

一大早,媽媽gp便send嚟好多訊息,內容是圍繞住幫BB報N班事宜。   說真的,我毫無概念。大家興高采烈地討論著,你一言,我一語,搞到我都緊張埋一份。拿拿臨上網study一下,又問問仔仔正在讀K班嘅朋友,張羅了成個朝頭早,根本已經冇心工作。其實原本我一點兒也不著緊,總相信船到橋頭自然直,但係受了其他媽媽嘅影響,我都會諗,會唔會係我預備得唔足夠呢?呢種心情,相信只有同路人先會明白。   這時,我才真係停落嚟,諗吓BB是否真係要入N班。 說真的,我唔想BB太痴Auntie,原因我相信每位雙職媽媽都明白;再者,我閒日返到屋企沖埋涼已經8點,所以湊到佢嘅時間係超少,變相即係唔會有時間教到佢嘢。結論係,我仍舊想佢入N班的。   當媽後,特別容易受人影響,一見到人哋買D咩嘢、做D咩嘢、報D咩嘢學校,自己就會又想做埋一份…… 這時,停一停,諗一諗,呢個物件/事情/學校是否適合自己嘅BB,唔好成為一個驚蝕底、怕執輸、跟風嘅媽媽。