副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

沙田親子人氣餐廳 X 期間限定送兒童餐及禮物呀!

石門近十年變化真係好大,想當年我第一份工係石門返,當時都仲未有京瑞廣場嫁!到宜家石門成為超多人氣美食店既聚集點,宜家好多朋友食嘢都會話去石門,而唔會話去新城市啦!

石門近十年變化真係好大,想當年我第一份工係石門返,當時都仲未有京瑞廣場嫁!到宜家石門成為超多人氣美食店既聚集點,宜家好多朋友食嘢都會話去石門,而唔會話去新城市啦!   今次同大家分享其中一間人氣西式及海鮮餐廳 SuCasa,我一直想帶筋肉寶寶試試佢哋既兒童餐,我睇到其他人分享過餐廳會提供畫紙畫筆,等小朋友唔洗咁悶添,不過宜家疫情下無奈帶唔到佢去!   今日老公幫我拎外賣返嚟時,先知道今期佢哋有親子復活節DIY活動,凡惠顧的家長都會有套DIY復活蛋連顏色筆拎走,家長同小朋友係屋企可以發揮小創意畫復活蛋,最後將製成品影相貼返去佢哋專頁的帖文,Su Casa就會免費送一份兒童餐加神秘禮物一份,兌換日期仲去到今年11月30號,咁就可以留返之後慢慢再同小朋友去食,所以今次買嚟食真係岩岩好,等我同小朋友都可以一齊參加!       講返我哋今次叫咗咩返嚟食先 吉列廣島蠔伴松露薯條 份量好足,廣島蠔食落唔錯   德國腸拼盤配酸椰菜 三種腸既口感同味道都唔同,味道都可以,唔算咸         龍蝦汁海鮮意大利飯 比想像中好食,味道唔咸,完全食唔停       炭燒紐西蘭肉眼 無牛的膻味,整得唔錯!加埋薯菜,一人食都夠飽     外賣返嚟都仲熱嫁,今次玩埋親子復活節DIY活動,下次有機會我哋一定落舖幫襯,再食埋份免費兒童餐添!    每週小煮意食譜、肥貓與肥B日常點滴、親子好去處、大家記得要follow呀! 喜歡玩IG的朋友記得Follow:kylife.babies  面書專頁:Kylife與二寶之日常 Email:Kylife114@gmail.com