副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

素食新煮意 - 「新豬肉」 x 肉碎節瓜甫

我地成家人都係無肉不歡,不過有時都想食得清清地,今日就用左「新豬肉」黎整左個「肉碎節瓜甫」,我地都好surprise佢嘅味道同真嘅豬肉真係冇分別!

我地成家人都係無肉不歡,不過有時都想食得清清地,今日就用左「新豬肉」黎整左個「肉碎節瓜甫」,我地都好surprise佢嘅味道同真嘅豬肉真係冇分別! 「新豬肉」其實係素黎架,但望落真係同真嘅豬肉冇分別,而且比真豬肉含更少卡路里同飽和脂肪,亦不含膽固醇及激素,鈣和鐵含量卻更高。 「肉碎節瓜甫」做法: 1.新豬肉加入冬菇,以鹽、生粉、生抽丶麻油攪勻,放入雪櫃醃15分鐘 2.節瓜刮出瓜芯,撲生粉釀入肉 3.蒸15分鐘 4.調好芡汁 (上湯+蠔油+生粉)淋在瓜環上即成 「新豬肉」低脂又健康,大家不妨試吓。Foodwise有售! ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com