副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

《飲飲食食》韓國naeiae有機嬰幼兒食品

老老豆豆,軒軒bb時期除左×氏條超硬牙仔餅之外,我係一次都未俾過兼買過任何嬰兒餅乾、米餅、星星餅之類俾佢食!

老老豆豆,軒軒bb時期除左×氏條超硬牙仔餅之外,我係一次都未俾過兼買過任何嬰兒餅乾、米餅、星星餅之類俾佢食! 佢依家兩歲半又正直茶煲二,就開始要運用一下啲小零食啦~ 不過我都唔會見佢唔再係bb仔而亂咁求其買一隻,買之前我一定會睇清楚標籤成份,盡量揀低糖低鈉少添加劑或其他!     呢個牌子就係其中一款我會買俾佢食嘅零食,我地試左 有機米餅、凍乾水果片、凍乾乳酪粒。     俾得佢食嘅野,我自己當然會試味啦 凍乾水果片(包裝上寫7個月以上適合):有四種味,我自己試食左蘋果味,製成品同真正蘋果切塊都有9成半似,畢竟凍乾過嘛食落一啲都唔會過甜,可以話俾真正原個蘋果再淡味啲啲添,咁就岩哂唔使驚佢地食得太甜而且入口都好快溶,仲係超低鈉     凍乾乳酪粒(包裝上寫一歲以上適合):有六種味,一粒粒細細粒,又係入口好快就會溶化,芒果味食得好香,我最中意軒軒更加唔使講啦呢款都係低鈉     有機米餅(包裝上寫7個月以上適合):超級多味,有成12種味長度有手指咁長,一開頭咬落去少少脆,然後會慢慢溶。我地又係試左蘋果味,都係好淡味道。同樣超低鈉,有啲味道甚至0鈉添所以晞晞都有份品嘗少少                 產品試用/活動邀請/其他合作 歡迎聯絡:tanleesharon2004@yahoo.com.hk 謝謝 Fb: [http://www.facebook.com/leessssfamily] Blog: [https://wow.esdlife.com/tantanchu]