副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

堅持好難,放棄好易

由細到大,我都好容易放棄,學新嘢永遠都係半桶水,到最後都係一無所成。我唔識音樂、唔識藝術、亦都冇咩特別技能……有時諗諗下都真係幾自卑,因為我老公識彈結他、琴、識打鼓、識維修,亦都有好多唔同嘅興趣。

由細到大,我都好容易放棄,學新嘢永遠都係半桶水,到最後都係一無所成。我唔識音樂、唔識藝術、亦都冇咩特別技能……有時諗諗下都真係幾自卑,因為我老公識彈結他、琴、識打鼓、識維修,亦都有好多唔同嘅興趣。   其實工作忙碌,其餘D時間我只想擺曬喺牛油紙身上,我本來都好想放棄唔再寫blog,但一諗到「放棄」,我一定唔會再執筆,希望今次不只是「一鼓作氣,再而衰,三而竭」吧!   放棄好容易,堅持落去卻好難。因為好多事情我哋唔會一下子就睇到成果,老套D講句:「practice makes perfect」。   希望大家都可以堅持落去,無論係興趣,抑或係湊仔嘅理念,持之以恆,終有一日,一齊去收穫碩果累累的成果。