副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

酒店點心放題 - 九龍海逸君綽酒店 海雲天

我係一個點心控,知道九龍海逸君綽酒店的中菜廳「海雲天」有點心放題,當然要同老公去試吓。

我係一個點心控,知道九龍海逸君綽酒店的中菜廳「海雲天」有點心放題,當然要同老公去試吓。 點心放題每位$208 (平日$168) + 1,可以任叫任食90分鐘,共有四十款點心/小食可供選擇,以五星級酒店來說一點也不貴。每位更送花膠蟹肉灌湯餃、黑金燕窩蝦餃、原隻鮑魚珍珠雞各一客,加88元更可任飲紅白餐酒及橙汁。 點心紙上可以自行填寫件數,所以就算得我同老公兩個人,都可以一次過試多幾款食物唔怕浪費。   ***四月媽媽必試推介***   黑金燕窩蝦餃 第一次見到黑色嘅蝦餃,蝦餃皮厚度適中,入面有大大隻蝦夠爽口彈牙,裡面有燕窩好奢華 鮮果沙律鮮蝦筒 即叫即炸熱辣辣,皮夠脆唔會淋,配上水果酸酸地好開胃 花膠蟹肉灌湯餃 灌湯餃皮夠薄,個湯清清地唔會太油 鮮茄金湯鮮竹卷 鮮竹卷配上番茄呢個口味幾清新,酸酸地食多幾件都唔覺膩 鮮排骨竹筒飯 飯會用竹筒上,所以會有陣陣的竹筒香味,排骨整到好淋唔會韌 斑蘭千層糕 味道有點像馬拉糕,不過就加入斑蘭口味,鬆軟好味 酥皮焗蛋撻 熱辣辣,酥皮夠鬆化,蛋漿好滑,忍唔住encore多碟! 埋單後仲會送口罩,真係非常貼心! 呢度有無敵大海景,邊吃邊欣賞海景真的十分寫意。不過呢日全場爆滿,想坐海景位置的話可能就要早點到。 **提提你,有興趣試點心放題尤其是weekend的話記得要預早訂位,因為聽到當日book嘅話已經要去到五月嘅期啦! =============== 海雲天 地址:紅磡德豐街20號九龍海逸君綽酒店2樓 電話:2996 8459 營業時間:11am-11pm ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com