副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

做個精明孕媽咪!簡單幾招懷孕睡眠大改善!

充足休息同睡眠對於唔同時期的孕媽咪都好重要,只不過大部分孕媽咪的最大懷孕煩惱就係訓得唔好,情況愈後期愈嚴重添,今次我哋分享吓多位孕媽咪既經驗,睇睇點樣舒緩啦!

充足休息同睡眠對於唔同時期的孕媽咪都好重要,只不過大部分孕媽咪的最大懷孕煩惱就係訓得唔好,情況愈後期愈嚴重添,今次我哋分享吓多位孕媽咪既經驗,睇睇點樣舒緩啦! 懷孕初期主要受荷爾蒙影響,好多孕媽咪訓到半夜就會醒咗訓唔返,所以搞到日頭就好攰;部分因為開始出現孕吐唔舒服,所以都訓得唔好!   建議解決方法:夜晚訓得唔好可以中午訓一訓,時間控制係半小時至一小時,否則又影響夜晚的睡眠質素啦。另外如因孕吐影響,建議係日常飲食上入手,飲啲止孕吐湯水同多食健脾補胃的餸菜,湯水建議有生薑桑寄生淮山湯等等。     懷孕中期開始訓得舒服,因為孕吐及荷爾蒙反應減少咗,不過部分身體較敏感的孕媽咪會覺得腰間至肚前位置唔係太舒服,主要係腰部支撐每日長大的胎兒,所以腰骨至肚前亦慢慢感到酸痛!   建議解決方法:試吓用孕婦枕幫手啦,坊間大型C型枕或三角枕都可以舒緩因為平躺的腰間不適!孕中期腰部開始持續受壓,所以我哋好建議孕媽咪要飲多啲護腰補腰湯水,為孕後期做好準備,而補腰湯水推介有我哋之前分享過的五子湯,可以改善尿頻固腰養腎!另外做簡單運動都舒緩到腰間不適嫁!   懷孕後期,腰部支撐比中期需要更多;胎兒長大去到會向上頂的時候,孕媽咪的器官特別腸胃等都持續受壓,孕媽咪有機會出現便秘唔舒服影響睡眠,另外平訓係床亦有機會抖氣抖得唔舒服添。最後一種就係突如其來的抽筋,真係搞到孕媽咪會即刻彈起身添!   建議解決方法:踏入孕中後期孕媽咪可以考慮日常用托腹帶輔助減低腰部不適,如果出現便秘就要增加進食高纖食物及多飲水。如果經常出現抽筋就要多補充鈣質啦!   岩岩同大家分析過孕前中後期睡眠情況同改善方法,係孕期中配合正常飲食加上適合既湯水進補,都可以有效減低身體不適嫁,了解吓孕養餐點幫到你   食野方面,建議全個孕期都要減少進食難消化食物,好似油炸、過辣、敇激食物等等,減低對胃部的負擔,從而減低因為胃部不適引起的睡眠問題!! **以上孕婦營養及進補資訊只供參考,想知更多可自行諮詢醫生或營養師意見** 星級分享黃長興夫婦體驗孕婦餐 星級分享陳麗麗小姐體驗Part1 星級分享陳麗麗小姐體驗Part2 星級分享沈可欣小姐體驗 星級分享莫家淦夫婦體驗   祖祖媽 - 「祖祖媽月子私房菜」創辦人  香港首家上門煮餐專家-坐月、小月、孕養、好孕、陪月、催乳 專頁即時查詢:http://m.me/JJMA.COM  Whatsapp查詢: https://wa.me/85261301277 入圍2019香港最受歡迎品牌名單 l香港註冊中醫藥零售商