副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【 ‭超有型的變聲遙控跳舞機器人 ‬】

【 ‭超有型的變聲遙控跳舞機器人 ‬】

【 ‭超有型的變聲遙控跳舞機器人 ‬】 弟弟真係好幸福,收到咁多玩具做禮物,真係好多謝Winfun 呀,佢雖然未識玩,但每次聽到玩具播的音樂都會好開心。 最開心一定係哥哥,可以幫弟弟試玩咁多玩具! ========================== 【 ‭變聲遙控機器人 ‬】 今次最吸引哥哥的絕對係 ‭變聲遙控機器人 ,個機械人真係好得意,係可以錄音架,之後仲會用機械人把聲講番出黎,每次聽到都想笑。 ‬收藏係機械人背部的‬遙控器拎出嚟後就可以搖控機械人移動喇!小朋友可以一路玩一路追住機械人,訓練到大肌肉呢! ‭ 這個機械人真係好多玩法,不但會為小朋友表演跳舞,仲可以‬通過提問模式向佢學習,而且會發光的面部表情,好吸引到小朋友的注意。 哥哥玩左好耐都唔捨得停,自己係咁錄音俾弟弟聽,好攪笑! 好期待兩兄弟一齊玩的時候呀! ========================= 【 ‭ 動物火車 ‬】 ‭ 這個動物火車不但可以俾小朋友認識簡單的數字1-4,而且仲會有3種‬動物發聲給小朋友認知呢,可以一邊玩樂一邊學習! 讓他們透過按音樂鍵訓練到小肌肉的靈活。 火車仲有條繩,可以俾小朋友拖住行,拖動時更會發出歡樂的音樂和有閃光效果呢,小朋友玩起上嚟會更開心,也可以同時訓練大肌肉的發展,一舉兩得! ========================= 【 恐龍電筒‭ ‬】 小恐龍造型真係好可愛,顏色又漂亮,恐龍迷的小朋友見到一定勁鍾意。 這個小恐龍有錄音及重播功能,而且加左十分有趣的變音效果,可以改變到小朋友的聲音,十分攪鬼呀! 這個小恐龍仲識得舉手和張開嘴巴,更令人驚喜的係原來嘴巴內係電筒黎架!可以教小朋友拎住小恐龍電筒去尋寶,滿足佢哋的好奇心呢! ========================= 【 音樂汽車鑰匙圈 】 音樂汽車鑰匙圈有可轉動搖鈴球的鑰匙、旋轉星形鑰匙和富有質感的牙膠鑰匙圈。 
方便父母掛在BB車或BB床上俾小朋友玩。 ========================= Winfun具有30年生產經驗,是香港本地玩具品牌公司,為0-4歲幼兒提供寓學習於玩樂的玩具,十分注重產品安全的品質,對於安全標準,Winfun堅持產品要通過嚴格的測試才能出售,絶對信心保證呀! 銷售點: HKTVmall 及機場The Barn, Noble Time 等一些連鎖店有售。  ___________________________________________________________ 歡迎連絡安妮媽媽: Facebook專頁: 安妮媽媽親子日記 IG: @Annie_mama_diary | 安妮媽媽親子日記