副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

隱世小沙灘 - 相思灣

近來週末香港的沙灘一定爆滿,為咗避開人潮,我哋就去左一個隱世小沙灘,雖然面積不大但勝在人很少,可以於假日享受寧靜的海風,仲有水澗可以捉魚仔添啊!

近來週末香港的沙灘一定爆滿,為咗避開人潮,我哋就去左一個隱世小沙灘,雖然面積不大但勝在人很少,可以於假日享受寧靜的海風,仲有水澗可以捉魚仔添啊!   位於西貢的 相思灣海灘,因為交通較為不便,只能夠坐的士或自駕前往,所以即使是假日人流也較為稀少。 呢度並非康文署轄下的海灘,所以係冇救生員,安全起見唔建議喺度游水。而沙灘旁邊有條小水澗,裡面有好多魚仔,不過游得超快所以好難捉,小朋友喺呢度基本上已經可以玩足大半日!不過沙灘上比較多石頭,行走是要比較留神。     ****溫馨提示**** -附近沒有餐廳丶便利店,記得要自備飲品及食物 -小朋友看到水澗必然會好興奮,記得要多帶一套衣物替換 -沙灘沒有遮蔭的地方,所以最好自備帳幕或太陽傘   ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com