副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

♡世上冇唔識入廚的媽媽!懶媽媽之幼兒加固/飲食心得分享♡

相信疫情爆發以來,大家的facebook經常被美食照片洗版,很多「無飯媽媽」突然變「廚神」,孫師奶也唔例外,真的要感謝「武漢肺炎」!

相信疫情爆發以來,大家的facebook經常被美食照片洗版,很多「無飯媽媽」突然變「廚神」,孫師奶也唔例外,真的要感謝「武漢肺炎」!   飲食方面,孫姑娘自加固一直以來都挺乖的,非常珍惜食物,通常都會食完為止,連零食手指餅也唔例外,所以我們都乘機愉懶,沒有好好用心為孫姑娘預備餐飲。直至上個月幾乎日日食粥,食到厭倦,開始變得揀飲擇食,每晚食飯都像打仗一樣,大家身心俱疲......   直至三月尾,有晚老公突然一言驚醒夢中人。我們怎可以怪阿女? 將心比己,日日食基乎一樣的食物都會厭倦,更何況一個只有14個月大的幼兒呢?當晚我終於醒覺,的起心肝不斷用盡所有網上工具,研究不同簡易兼適合幼兒的食譜,又不斷想辦法調製嬰兒版本,務求令阿女食得開心,有新鮮感之餘,食得更有營養。事實證明,親力親為,會更加觀察到孫姑娘的飲食喜好和習慣,見到阿女食得開心,非常滿足! 轉眼間,默默地堅持了一個月,完全說不上煮得好,但自己煮過就會更加明白,煮食真的不難,難就難在要想今日煮什麼!真心佩服煮了很多年的媽媽,現在輪到我為女兒做多少少,繼續堅持每日為孫姑娘親自預備最少一餐♡♡♡   ♡孫師奶背景♡:香港土生土長的女生,屋企人擅長煮食,亦不主張我入廚房,一直都有嫲嫲、爸爸、媽媽、老爺、奶奶同埋老公照顧,所以從來都不用入廚。婚後間中做「假日煑婦」,生BB之後繼續工作,有工人姐姐煮飯,總括來說入廚經驗值極低。 幸好網絡資訊非常豐富,只要有心上網學習,好容易就可以搵到「零失敗」的煑食教學。世上沒有唔識入廚嘅媽媽,各位媽媽加油:)   ♡小小心得分享♡:由淺入深,起初由「零失敗」、食材簡單嘅食譜開始,唔好一嚟就越級挑戰,見到自己嘅成品會有滿足感,慢慢累積經驗同滿足感,然後再挑戰難度比高嘅食譜。 ---------------------------------------------------- ♡孫師奶♡ 80後女生 l 香港媽媽 l 加拿大移民 https://www.facebook.com/workingmamabyemi