副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【上奶催乳】産後媽媽必修一課,增乳上奶話咁易 | 避免退奶

上胎我都有餵母乳,不過因為經驗不足。所以喺黃金上奶期,有飲上奶湯水,但同步食錯退奶/回奶食物,就令奶量不升反跌。一直都創唔到高峰,所以唯有人奶、奶粉,餐間餐咁俾和牛b食。

上胎我都有餵母乳,不過因為經驗不足。所以喺黃金上奶期,有飲上奶湯水,但同步食錯退奶/回奶食物,就令奶量不升反跌。一直都創唔到高峰,所以唯有人奶、奶粉,餐間餐咁俾和牛b食。首先,要留意有助上奶嘅食物。另外都要熟讀有咩係退奶/回奶、塞奶食物,就盡量避免唔好進食。産後必飲嘅,除咗係炒米茶之外。^ 愛心炒米茶想餵母乳嘅媽媽,都可以選擇飲蒲公英茶。蒲公英味苦,性甘,主要功效就係清熱解毒,消腫散結、擴張血管、疏通經絡,蒲公英茶有助産婦催乳及通乳。另外,蒲公英對肝氣鬱滯類型嘅缺乳(右乳房脹痛和硬結者)效果更佳。以後除咗食卵磷脂通乳之外,又多咗一個選擇啦。【關於蒲公英催乳嘅網上文章資料:】https://kknews.cc/zh-hk/baby/ar86896.html母乳媽媽一定要記得分清楚以下兩類食物,唔好記錯、食錯呀!!!上奶食物!!-上奶湯水-豆漿-紅蘿蔔-蕃薯葉-海帶芽-燕麥粥-堅果食物-蜆類-黑豆水-滴雞精-王不留行子茶-蒲公英茶-牛油果唔食牛油果嘅我,嘗試做出牛油果奶去飲。我用咗豆奶,不過都無掩蓋唔到陣牛油果味,所以我最後還是放棄了。回奶/退奶食物蔬菜類:韮菜、蘆筍、絲瓜、冬瓜、青瓜、苦瓜、通菜、西蘭花、九層塔、竹筍、芽菜水果類:梨、林柿、芭樂、士多啤梨、西瓜、水蜜桃、西柚、菠蘿、香蕉、蓮霧其他:菊花茶、人參、麥芽、牛蒡、乳鴿、薄荷、豆豉、麥茶、酸辣湯、動物內臟仲有一類母乳媽媽都要留意,避免進食引致塞奶呢!-花膠-煎炸食物-未熟嘅車厘茄-芝士-糯米-番石榴產後媽媽,記得盡量多休息,飲大量水都會有助增奶o架!^ 頭幾日我喺醫院嘅奶量情況,每日都會飲炒米茶,而奶量日日都有增加。我都還在努力當中,大家一齊努力啦~--------------------------------------------------歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.comFacebook專頁: 和牛B嘅成長專頁Instagram: wagyubmami            --------------------------------------------------姊妹合作**Precious M accessories**利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。