副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

仁安歷險記

母親節當日,峰細佬開始發燒了,每當小朋友無任何病徵而發燒不退,我是怕的!

母親節當日,峰細佬開始發燒了,每當小朋友無任何病徵而發燒不退,我是怕的! 幸好屋企長期有退燒藥看門口,唯有食住退燒藥止一止先 每隔4小時食一次,我連半夜都撐起身量體溫,一有發燒就餵藥 觀察左一晚,似乎食左藥,對細佬無乜效 放是第二日即刻叫哥做司機,載我去轉佐敦睇醫生! 醫生話:耳仔有啲紅,喉嚨有啲紅,鼻膜有啲紅,牙肉有啲腫,肺、氣管、扁桃腺都無事,因為無流鼻水無咳,我就唔開呢方面既藥,開啲藥減輕佢啲紅腫,睇吓佢點先啦 於是乎選擇繼續食住藥繼續觀察,藥食左第2日,醫生好好的,會打來問診,最後當然會加插一句:如果未好緊係要再返黎復診啦 我的心,動搖了,細佬雖然有退燒過,但轉個頭又好快燒番,溫度一直維持住99 100 101  星期三,我見細佬無好轉,我最後決定先找Dr Chu,我選擇先whatsapp她,她很好,醫生打返比我,再同我分析,醫生話:既然都燒左幾日,食左藥又唔退燒,咁入醫院檢查比較穩陣 仁安?荃灣港安?由於疫情關係,每間醫院做法不一 但因為要方便自己方便先生,唯有選擇仁安 入院前先付費用($3500)幫細佬做快速測試,証實無新冠肺炎才可以安排入院上病房 帶細佬去醫院前先安頓左哥哥,好彩媽媽立即來把哥哥接回大埔,我就安心帶細佬去醫院...... 的士=>仁安   先幫細佬抽鼻液...抽完等結果,等待時間要2-3小時 的士=>回家   食晚飯時收到醫生電話,細佬沒新冠病毒,可以安排入院了 的士=>仁安   體溫測試完,就幫細佬辦入院手續 搞完一輪,上左病房,醫生都有黎望望細佬 因爲今日細佬身上開始出左啲紅點 醫生得出結論可能係玫瑰疹、猩紅熱、川畸症 要抽血 驗尿 驗便便 驗鼻液 驗喉嚨  好快就可以安排檢查 驗喉嚨~先用枝棒棒申入口內深處 抽血~嘩!真係好肉赤,心很痛哩!抽完仲要種住枝豆響手 驗尿~痴個尿袋響JJ位度 驗便便~有工具把便便挑入樽內 驗鼻液~入院前已做,可以省卻 檢查完畢,返病房了~~由於細佬經過一輪戰鬥後,怕了 一放床就哭,哭著講No!No!No! 唯有抱住,放他在自己側邊睡覺去 因爲太勞碌,累到整晚都不能深層入睡 第二日醒來,跟細佬響病房裡ipad youtube 醫生來巡房時話:初步懷疑尿道炎,因為尿液樣本顯示有尿道炎症狀,但血液報告上數字又不屬於尿道炎,所以我地要再驗尿再睇報告才有定論 於是細佬再一次放上尿袋留尿,棉花一濕即找姑娘,新鮮滾熱辣既尿終於成功交比姑娘 等待結果往往就最漫長~~由早上等到晚上 醫生巡房又到~~果然是good new~~ 細佬証實是......玫瑰疹 燒完全退了~醫生批准出院回家了 完!!!!!!!