副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

出院 先係地獄 既開始 BB唔食奶

捱過開刀既驚驚日子,係醫院住左4日3夜。終於出院啦!天真的我滿心期待回家有好日子過,但唔夠幾日,我就差d抑鬱病。

捱過開刀既驚驚日子,係醫院住左4日3夜。終於出院啦!天真的我滿心期待回家有好日子過,但唔夠幾日,我就差d抑鬱病。 阿仔出世既時候有2.73kg, 出院既時候係2.43kgs 醫生話收水所以輕。出院既時候打去健康院幫阿b約做檢查,健康院好快手就約左第二日有得睇。 返到屋企 好安心咁將阿b交俾奶奶同陪月。BB第一日返屋企,唔肯食奶,佢食既量係0~20ml. 幾恐怖。 但奶奶就話唔好迫佢食,話訓覺都長肉,連陪月都話唔洗迫佢食。 我內心係非常不安,好彩係bb唔食奶粉,但好肯食人奶,所以我餐餐都埋身餵,希望阿b食到野。 好不容易捱到第二朝早去健康院,登記完,磅完重,就等見醫生。醫生話 bb出世有2.73kgs,但依家既體重係跌超過10% 得番2.47kgs。所以一定要改變現有的食奶情況,必須2小時食一次。因為情況嚴重,健康院要我兩日後覆診。聽完即刻爆喊,我內心不斷同自己講,阿B你要生存呀。 返到屋企,我就隔2小時餵1次人奶,每次阿b都會食半小時以上,然後再補奶粉,不過可惜阿b仍然唔肯食奶粉。 連續兩日餵左24餐人奶,終於再去健康院磅重啦!2.50kgs, 重番啦終於!  再等埋見醫生,醫生話都仲係好輕,而且黃胆仲高左好多,聽到哩度我已經忍唔住喊左出黎。醫生話過多兩日要再1黎 朋友介紹左好多方法俾我,我地轉左幾款奶咀,轉左用pigeon同Avent 之後,阿b終於肯食奶啦。1日12餐人奶,每餐之後再補 20~30ml奶粉。 又再返到健康院,磅重。落磅果下好緊張呀! 2.61kgs 。 醫生話今次重得幾好,如果bb食得好,可以拖番長少少3個鍾餵一次。 好感動呀!