副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【幼兒護理】處理熱痱紅損,piegon桃葉護膚露 3日KO!

 

最近開始天氣熱,妹妹條頸仔摺位間,出現咗好多紅敏出粒粒嘅情況。   就連肥脾腳摺位都出現紅敏,仲有少少損傷嘅情況。   所以,我哋就買咗支「Pigeon桃葉水潤護膚露」,佢係桃葉精華爽身液再配合天然桃葉精華,產品稱保濕同埋滋潤,而且不含任何香料,係無色無味。     ^ 200ml裝   適用於BB熱痱、尿布疹、亦有助濕疹皮膚快速修復、消炎嘅作用。   而且除了防痱子之外,佢仲有一個用處就是可以讓BB在被日曬嘅皮膚得到鎮靜嘅作用。   ^ 液體嘅爽身粉,就唔怕爽身粉飛塵致敏嘅問題啦     使用方法:清潔皮膚或沐浴後,取適量爽身液均勻塗抹於嬰兒肌膚。     等我分享一下,妹妹用前用後嘅效果,3日就解決呢腳摺位紅同埋損爛嘅問題!   ^ 腳摺位紅同埋損爛 - 然後第1日開始用   ^ 用後第3日   ^ 用後第3日,已經無咗紅敏、損爛嘅情況。   ^ 我係和牛B嘅細妹,Login   **當然如果情況控制唔到,要儘快帶BB睇醫生呀!!   -------------------------------------------------- 歡迎聯絡我&和牛B: chungying56@hotmail.com Facebook專頁: 和牛B嘅成長專頁 Instagram: wagyubmami                -------------------------------------------------- 姊妹合作**Precious M accessories** 利用剩餘、過期的母乳,自己動手做屬於自己的首飾,母乳媽媽給自己的小獎勵,做法簡單自己都做得到。