副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

親子郊遊樂 - 大坳門

好天氣,最好的活動莫過於野餐+戶外活動!呢日我地就黎到清水灣郊野公園內的大坳門。

好天氣,最好的活動莫過於野餐+戶外活動!呢日我地就黎到清水灣郊野公園內的大坳門。   這裡位處高山,可以飽覧無敵大海景,沿途景色都非常優美。 附近有小食亭,可以購買風箏丶飲品及小食。仲有多個燒烤場,不過疫情下暫時關閉。 最正莫過於有片空曠的大草地, 小朋友可以盡情奔跑,呢度亦係政府認可的風箏場,風力夠大,可以看到萬天風箏的情景,夜晚更是觀星好去處。    入口處約有少量車位,附近亦都有家樂徑和自然教育徑,沿途亦設有洗手間,非常適合同小朋友黎。 交通: 1.鑽石山港鐵站乘91號巴士 2.將軍澳港鐵站乘103M小巴 3.寶琳港鐵站乘16號小巴 至大坳門路口下車,沿清水灣道前行約20分鐘。     ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com