副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

頹佬都可變活力爸爸? 飲老協珍人蔘精就得!

 我家有一位神隊友,每日一放工返到屋企,就同小朋友溫書做功課,食飽晚飯仲要做埋家務兼陪小朋友玩,精力充沛! 點解我位隊友咁神? 咪就係飲老協珍人蔘精囉!

 我家有一位神隊友,每日一放工返到屋企,就同小朋友溫書做功課,食飽晚飯仲要做埋家務兼陪小朋友玩,精力充沛! 點解我位隊友咁神? 咪就係飲老協珍人蔘精囉! 隊友返左一整日工、又要日曬雨淋,點會唔頹? 但飲左老協珍人蔘精,幫到佢養氣補血、增強體力、消除疲勞,返到屋企先可以繼續做好佢活力爸爸呢份工! 坊間嘅我地食開嘅人蔘產品一般係用紅蔘,比較燥熱易上火,而老協珍人蔘精係用原支白蔘同西洋蔘雙蔘熬煮,以祖傳秘方「快火慢煎」濃縮煉製,人蔘原料已通過超過470項農藥殘留與及重金屬檢驗、成分單純、無添加任何濃縮液,相比起紅參,養氣溫和得嚟又唔會燥熱,特別適合香港人體質,入口蔘味濃郁又回甘,上班一族一日飲過一樽,就有助舒緩疲勞、恢復元氣,人蔘精咁幫得手,難怪連做左人爸爸嘅天王郭富城,都力撐有八十年老字號老協珍人蔘精啦! 老協珍人蔘精適合長期飲用,好似我個位日日都咁忙碌神隊友,每日都會飲一樽,即開即飲,即刻增強免疫、同時消除疲勞、兼提升工作效率同專注力。   我家小朋友活力咁充沛,頹廢爸爸邊夠小朋友玩,媽媽我就梗係獻上老協珍人蔘精比我位神隊友,等佢做個活力爸爸,陪溫書做功課兼陪玩,咁我就可以輕輕鬆鬆啦~~哈哈哈! 父親節就快到喇,送咩禮物比爸爸好? Of course揀老協珍人蔘精! 現在屈臣氏買得到了~~   老協珍人蔘精主要連結: 商品連結:https://lxz.com.hk/Product/OEG005 老協珍官網:https://lxz.com.hk 老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK   更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬Facebook 同IG啦!