副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

令身體回復滿滿元氣 - 老協珍人蔘精

老公工作忙碌壓力大,成日要見客應酬,又時常食無定時,見佢好多時返到屋企已經身心疲累。除了跟他說一句「辛苦了」之外,我就買左老協珍「人蔘精」俾佢,為默默付出的老公補補身體丶恢復元氣。

老公工作忙碌壓力大,成日要見客應酬,又時常食無定時,見佢好多時返到屋企已經身心疲累。除了跟他說一句「辛苦了」之外,我就買左老協珍「人蔘精」俾佢,為默默付出的老公補補身體丶恢復元氣。 常常聽說人蔘可以補氣養氣,不過市面上的人蔘產品多使用「紅蔘」,容易燥熱上火,擔心老公體質未必適合。而老協珍人蔘精使用原支白蔘與西洋蔘熬煮,雙蔘養氣,溫和不燥熱,而且成分單純無添加,大部份體質都適用,每天飲用都唔怕做成負擔。 人蔘精嚴選頂級原支白蔘同西洋蔘,真材實料,以祖傳秘方「快火慢煎」濃縮煉製而成,唔會破壞人蔘成份。產品無添加任何濃縮液,其人蔘原料已通過超過470項農藥殘留及重金屬檢驗,令我可以更安心俾老公飲用。而且佢仲係低糖配方,每瓶只有7.6卡路里,咁就飲得更健康。 老協珍係一個擁有八十多年歷史的老品牌,連天王郭富城都係靠佢作日常補身,難怪佢到呢個年紀無論外貌定體魄都仲可以保持得咁好! 記得以前曾經飲用過一啲人蔘飲品,都會味帶苦澀,難以入口。而老協珍人蔘精使用純正冰糖,味道清甜,入口蔘味濃郁回甘,一啲都唔苦。 每瓶人蔘精都係真空包裝,可以常溫保存,即開即飲,無需冷藏或加熱,可以方便佢隨時喺辦公室飲用。連續飲用了7天,他説疲勞感真的有所減退,體力都比以前好,連睡眠質素都有所提昇! 產品包裝亦很大方得體,以紅色及金色為主調。禮盒裝內共有7瓶,用嚟送俾另一半丶親友或長輩,絕對係一份很窩心的禮物。 唔再需要花上半天熬煮補品,一瓶人蔘精已能為日常營養作補充,對抗疲勞。愛你身邊的人,不妨買盒俾佢補補身體,回復滿滿的元氣。 而家屈臣氏都買得到啦! 老協珍人蔘精 ·商品連結:https://lxz.com.hk/Product/OEG005 ·老協珍官網:https://lxz.com.hk ·老協珍粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com