副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

[海馬仔飲食] 鹽可頌

最近好喜歡的一款麵包,外表似牛角酥,其實係麵包,在包裡和包面加了鹽,食落帶少少鹹,我更喜歡這樣的味道。每次做細細個,早餐可隨意食一個,肚餓嘅就食多個! 海馬仔上完堂做小食都唔錯!

最近好喜歡的一款麵包,外表似牛角酥,其實係麵包,在包裡和包面加了鹽,食落帶少少鹹,我更喜歡這樣的味道。每次做細細個,早餐可隨意食一個,肚餓嘅就食多個! 海馬仔上完堂做小食都唔錯!       鹽可頌   材料 牛奶 120g 高筋麵粉 200g 糖 20g 鹽 2g 無鹽牛油 20g 酵母 3g     無鹽牛油 + 鹽 2g x 12 鹽 裝飾用     做法 1.將以上材料放麵包機內用「麵糰」mode搓好 2.將麵糰取出,分12份     3.每份麵糰壓平而長的水滴形(長約30cm)     4.於麵糰闊的一面放上無鹽牛油,再加上少許鹽,捲起來,收口位收在包底     5.放在牛油紙上整齊排列,每個麵糰之間留有約5cm的空間,蓋上保鮮紙發酵約1小時 6.發酵後在麵糰上掃上少許蛋液,加上鹽花裝飾 7.預熱焗爐,以200度焗18分鐘         ————————————   請Like Facebook 海馬仔成長日記  │ 亦歡迎大家電郵聯絡我們試用產品或出席活動~ =====海馬仔Channel===== Facebook │ Instagram │ Blogspot│Girlssss SundayKiss│ Ohpama.com│ Cook1Cook│MamiDaily Mamibuy │ ESDLife │ 媽媽經 │ 親子集合#tagmum  ilovemama │ She.com│U Blog│WeShare│Pixnet 部落格