副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【私人分享】glo西班牙強效淋巴機

我的遲到的母親節禮物,因為疫症關係導致運輸延誤,直到上星期先收到。

我的遲到的母親節禮物,因為疫症關係導致運輸延誤,直到上星期先收到。 如果有留意既都知呢部機響fb周不時都會見到網店賣廣告,但價錢2千中到接近3千不等。d明星個個都話work,但真心覺得廣告效果.... 雖然心思思,但我就一直得個望字 (望左一兩年) 終於今年有藉口買。 拆箱個下真係特別興奮,老公玩野話要唔要拍個開箱片紀錄下?! (玩野)   講返先...一機有4個頭: 1. BODY-COLLEGE增加彈性:(適用於面部及胸部位置,一星期使用1次)   2. BODY-BRUSH促進循環:(一星期使用1次) 有助溫和祛除角質及刺激膠原增生功效,能讓肌膚更加光澤   3. CELLU-ACTIVE深層溶脂:(每天使用,每部位使用5分鐘) 刺激人體微循環系統,幫助排走毒素及廢物,對於去水腫非常有效   4. CELLU-DETOX深層排脂:(每天使用,每部位使用5分鐘) 有效刺激深層脂肪團及橙皮組織運動,幫助燃燒,平滑脂肪團組織。   部機身尾綠色位置可以調節強度,按自己需要加強/降低力度。   雖然係圓頭,但support 100-240v電壓,所以只需加個轉插就可以用得,隨盒仲有個袋,方便外出/旅行用。 另外我見網上有得加配個COOL LEGS極緻收緊,但我無買,反而加配左支glo爆脂油,使用部機之前搽下d部位,增強效果。 因為我覺得陀忌廉仔個陣至產後四肢都有水腫問題(尤其對腳),所以我重點試左CELLU-ACTIVE深層溶脂 頭。   如果問我部機好唔好用?我會答去水腫好得 (自己去睇我d結果圖), 但如果係for想減肥既..都係個句 : 運動+飲食既配合好重要‼️   btw~我響呢間FB網店買 (利申:純分享,無利益):Mini-rabbit     歡迎邀稿產品試用出席活動 Email: makikokaka21@gmail.com FB: 瑪姬的小天地  (https://m.facebook.com/makikokaka/ ) IG: https://instagram.com/makiko.tong.21  Blogs:   theZtyle │She.com │ Qooza │ BE │  媽媽幫 │ Facebook │Instagram