副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【新加坡大小事】租屋要記得一樣好唔同既事項⋯

 新加坡5月尾到6月頭不停落兩,之後開始好天既某一朝早我就見到呢個綿花糖天,美美的呀!(真係唔好係 5、6 月黎,會好掃興)

 新加坡5月尾到6月頭不停落兩,之後開始好天既某一朝早我就見到呢個綿花糖天,美美的呀!(真係唔好係 5、6 月黎,會好掃興) #圖文不符 美美的天空,晴朗的天氣 之前一個weekend好忙,冷氣機又滴水。一日早上就有人黎chemical clean ,又要做家務(呢種忙全職媽媽們明既~) 想打blog都無時間⋯⋯ 等我少少地講下呢度租屋既規舉先 租屋合約規定咗每3個月請師傅黎洗一次冷氣,如果唔係冷氣壞咗或要換時屋主唔會負責架~ 呢個習慣我覺得喺香港既大家可以學下 以前我香港屋企冷氣唔壞係點都唔揾師傅 但間中揾人洗下係真係會涼d,冷氣保養得有會好d 最重要係因為冷氣乾淨,電費都會慳到 重點呀! ---------------------------------------------------- Facebook: SINGAPORE.BABYDIARY INSTAGRAM: SINGAPORE.BABYDIARY