副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【我們HEA的家】安撫神器。Ultra Air 夜光安撫奶嘴

早前二寶滿月,我地就按針卡嘅日子帶咗二寶返健康院打針。

早前二寶滿月,我地就按針卡嘅日子帶咗二寶返健康院打針。 唔知係咪嚇親嘅關係,二寶由打完針果日開始就訓得好差,仲會突然扎醒繼而爆喊,成日都好似好不安咁。   作為媽媽嘅都好明白初生BB係比較容易喊,所以我地亦盡量抱下同拍下二寶從而安撫佢嘅情緒,希望俾佢多啲安全感。 但無奈地,二寶有時真係扭足全晚,半夜餵完奶要伏喺我胸前先訓得到,所以我同爸爸兩個都唔夠休息,成日都好攰。   為咗可以快速咁安撫到二寶而唔影響大家嘅睡眠質素,我決定出動到安撫神器 - 奶嘴! 我揀BB產品都會考慮大牌子,因為會有安全品質保證,咁就唔洗擔心產品用嘅物料會影響BB健康。加上奶嘴係BB嘅貼身用品,就更加要小心D去揀選!雖然價錢可能會貴少少,不過最緊要係用得安心!    我揀左 AVENT最新嘅Ultra Air 夜光安撫奶嘴俾二寶, 奶嘴有4 個特大氣孔,可以促進空氣流動,保持BB嘅皮膚透氣乾爽,佢哋嘅奶嘴係專為自然口腔發育而設計,咁就唔驚BB上腭、牙齒同牙床嘅發育受影響啦! 佢仲有夜光功能,半夜二寶喊時我都可以第一時間搵到奶嘴而唔駛盲摸摸咁搵或者開燈搵咁麻煩! 另外Ultra Air 安撫奶嘴有埋奶嘴盒,帶出街用都方便,用完放番入個盒度。希望依個唔用奶嘴蓋嘅方法可以令二寶唔會過份倚賴奶嘴啦,因為依家一用完就好自然咁將個安撫神器收埋落袋,唔再係隨身掛住係二寶件衫上面,亦唔會一見二寶喊就即刻塞個奶嘴俾佢,反而多咗抱下氹下佢!   如果有微波爐,個奶嘴盒仲可以連奶嘴一齊直接放入微波爐消毒。只需要加入清水,再加熱3分鐘就完成整個消毒程序架啦,既簡單又衛生! 有咗呢款安撫神器,二寶就可以輕鬆入睡,即使半夜扭計都無有怕!