副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

產後脫髮嘅煩惱

生完小朋友後,身體狀況大不如前,特別係頭髮變得好脆弱。每次梳頭見到自己甩好多頭髮都好心慌,仲開始有髮線向上移嘅情況出現。

產後脫髮煩惱 生完小朋友後,身體狀況大不如前,特別係頭髮變得好脆弱。每次梳頭見到自己甩好多頭髮都好心慌,仲開始有髮線向上移嘅情況出現。     喺中醫角度,頭髮健康同埋身體五臟六腑嘅狀態係密不可分。德善健髮擁有強大嘅中醫團隊,通過望、聞、問、切和精準頭皮分析,幫你直擊問題根源,根治脫髮問題。     早排體驗咗佢哋嘅CMT噴射水磨療程。髮理顧問先幫我做一對一嘅專業頭皮分析,將毛囊放大60倍及200倍評估我嘅頭皮健康狀況,原來我平時將護髮素塗喺頭皮髮根,加上不良嘅飲食習慣,導致油脂分泌過多堵塞毛囊,攪到啲頭髮唔可以正常生長。     接著就有註冊中醫師幫我把脈,因生B後嘅我無適當調理身體,以致氣虛、脾虛、血虛,難怪啲頭髮會咁脆弱,甩咁多… 醫師就因應我嘅體質,從數十種名貴中藥材中幫我調配專屬處方,給治療師作純中藥外敷薰蒸之用。     療程正式開始,治療師先幫我做頭皮深層清潔,用生理鹽水高速噴射頭皮毛囊,洗走晒平時普通清潔洗唔走嘅頭油污垢。     之後再以純天然中藥外敷及頭皮薰蒸治療,進一步活化毛囊,滋養髮根,加速修復和生長。療程期間有陣陣嘅中藥味,好舒服,好relax!而且成個過程都喺獨立房間內進行,私隱度好高。     完成療程後,我嘅頭油問題真係改善咗好多。平時我夜晚洗完頭,第二朝已經出晒油,而家24小時都仲係咁清爽。專業中醫團隊加上純天然中藥果然係work,幫我從根源解決脫髮問題。   如果大家都有興趣一試,可以click入 https://bit.ly/3hFFlO6 登記以$288體驗呢個療程㗎!