副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

韓國國民枕頭— O~HI!升級版麻藥枕頭開箱

做左媽媽後瞓覺嘅時間真係好少~所以我需要一個合適嘅枕頭令我瞓場好覺!就算瞓得唔多,睡眠質素都好!咁就差足電可以照顧好一對小朋友!

做左媽媽後瞓覺嘅時間真係好少~所以我需要一個合適嘅枕頭令我瞓場好覺!就算瞓得唔多,睡眠質素都好!咁就差足電可以照顧好一對小朋友!   而我最近搵到一個好合適我嘅枕頭!佢就係韓國國民枕頭 O~HI!升級版麻藥枕頭!   佢利用獨特既3D人體工學設計,枕頭由800萬粒微空氣球而成,不易變型,任何頭型都貼合。完全支撐到我嘅頭部同頸椎,降低肩頸同背脊壓力,可以維持睡眠姿勢,任何睡姿都無問題!咁樣就可以幫助提高睡眠品質素,仲可以改善失眠問題。   一盒升級版麻藥枕頭裡面有麻藥枕頭、塵袋、專用洗衣袋同埋除味木炭包!   哩個枕頭另一個好處係可以放入洗衣機洗!定期清潔好衛生!洗法好簡單! *枕頭套入住附屬嘅枕袋 *放入專用洗衣袋後成個放入去冼衣機   *水溫揀30度(輕柔洗滌模式) *洗完之後風乾就得!   想改善睡眠質素要試下!真係好好瞓!一覺瞓天光!   銷售點: My Princess https://www.myprincessyoyo.com/product-5188.html   #OHI麻藥枕頭 #OHI #麻藥枕頭#熟睡枕頭