副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

揀防護能力高嘅口罩 - Procare HK 三層防護口罩

疫情又再爆發,人多密集室內外地方,飛沫等病毒粒子傳播機會都大左好多,我就要揀防護能力高又可靠嘅口罩品牌抗疫,我就選擇香港製造首批獲Q嘜認證優質 Procare HK 三層防護口罩啦~Procare H

疫情又再爆發,人多密集室內外地方,飛沫等病毒粒子傳播機會都大左好多,我就要揀防護能力高又可靠嘅口罩品牌抗疫,我就選擇香港製造首批獲Q嘜認證優質 Procare HK 三層防護口罩啦~ Procare HK 三層防護口罩有效阻擋細菌、體液、飛沫、灰塵、花粉、懸浮微粒,口罩透氣度,高熔噴布質素好、靜電亦夠,就連底層布都比一般口罩更加「親膚」。 Procare HK 三層防護口罩我戴得好舒服、亦都非常疏氣,唔焗~Procare HK 三層防護口罩的耳帶採用綿質素材製做,伸縮性很穩固,因為如果戴口罩途中不幸斷繩就非常麻煩。 之前疫情日日過百單,個個會對口罩需求持續。要快快買定口罩俾自己同屋企人喇,Procare HK 三層防護口罩口罩有齊 BFE ✔️PFE✔️VFE >95%,全城抗疫~ 推薦購買評分(★★★★) 網址:https://www.procarehk.life/ ******************************************************** ** 是次產品由品牌提供,謝謝 ** ------------------ 希望大家睇我的分享文, 如有產品試用及活動邀請,歡迎聯絡,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Facebook fanpage : http://www.facebook.com/magicsiuyee84 Instagram : https://www.instagram.com/siuyeeng0111 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。