副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

幼童自理家務表

成日流流長做咩好?除左食、玩,瞓,奶油寶寶都好投入童工嘅角色!

成日流流長做咩好?除左食、玩,瞓,奶油寶寶都好投入童工嘅角色! 自己公仔自己晾,自己橙汁自己榨……仲有照顧貓星人等。 奶油寶寶暫時最鐘意係用噴壺清潔窗口,再係(以為)無人望到時自噴 以下係阿娘睇書同網上搵資料時,綜合一些適合1-2歲的幼童自理和可參與的家務項目: -洗手 -刷牙 -穿/除衣服 -拿尿布 -表達要尿尿/便便 -揀想穿的衣服(阿娘會先選定兩套俾寶寶二選一) -出門前拿襪子、帽子和穿鞋等(物品可放在寶寶容易拿到的地方,例如掛起帽子在大門旁) -除鞋子和放回原處 -用杯子喝水 -自己拿餐具(阿娘都將奶油寶寶的餐具放在廳房最容拿到的地方) -倒麥皮和牛奶 -幫手預備食物,如洗、切等(暫時奶油寶寶都是預備生果,打算逐步請他幫忙其它食物!但阿娘要先執好廚房擺位) -吃完拿碗回廚房,清潔座位 -放衫入洗衣機 -拿衫出洗衣機 -晾衫(用衣夾) -執拾玩具 -掃地 -抹傢俬 -淋花 -餵寵物 以上所有項目要經過重覆的學習和嘗試,讓寶寶慢慢掌握。最重要是讓他樂在其中,知道自己是有這個能力去完成的!長遠令他會主動去自理(唔洗阿娘三吹四請!) 雖然奶油寶寶久唔久會唔肯做,仲會唱反調(例如趕時間出門口,但堅持要穿雨靴…),好似大人幫佢做仲方便快捷,不過透過耐性教導(如果果刻仲有理智維持耐性的話),寶寶慢慢會熟練這些技能並樂意去做(望就咁望,盡人事啦~)! #未來家嫂會好感謝我 #幼童自理家務表