副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【我們Hea的家】二寶媽的好拍檔

老實說,無人天生就識點樣湊BB,我亦都唔例外,我都係一位長期P牌媽媽,能夠做到嘅就係每日陪著 小屁孩成長,一起學習、相處、溝通,從而互相了解。

老實說,無人天生就識點樣湊BB,我亦都唔例外,我都係一位長期P牌媽媽,能夠做到嘅就係每日陪著 小屁孩成長,一起學習、相處、溝通,從而互相了解。   結婚生B之後,最常聽到嘅就係身邊朋友埋怨另一半,話老公唔幫忙、唔體諒、唔理解之類。   當被反問:你有無同老公講要幫忙?有無教佢點做? 往往得到嘅答覆會係:無啦!佢都掛住打機,點叫?點教?   之但係,你唔講人地又點知道你需要幫忙呢? 係咪? 不如試下放手俾個機會爸爸學下點做,俾個機會自己鬆一鬆。   當初小JM出世後,係JM爸嘅一句說話教識我要放手, JM爸:「要幫手記得出聲,唔好自己一個死頂!」 就係因為咁,我學會咗係適當嘅時候放手,俾JM爸嘗試去做及幫手。 俾爸爸多參與湊B嘅日常事務,可以令爸爸了解湊B嘅真實感受。 同時亦可以俾機會爸爸從最初階慢慢開始學習當「奶爸」,譬如換尿片、餵奶、掃風之類。 而媽媽就可以從旁提點、協助,等爸爸們可以安心嘗試、體驗當「奶爸」。 JM爸外表雖然粗獷,但其實佢湊B都唔差,係二寶出世後JM爸比以前更主動幫手,大概係因為有咗湊B嘅經驗所以熟手咗。今次唔駛提點,JM爸都已經識自動波去為二寶打點一切添。 以前行街會睇小JM嘅嘢多,但有咗二寶之後,JM爸出街都留意多咗BB用品。 JM爸仲係二寶出世之前搜羅咗好幾款奶樽,諗住俾二寶到時試咁話。   雖則話唔同品牌有唔同好處,但最重要嘅考慮因素就緊係想減少二寶出現腹絞痛、嘔奶和打嗝嘅情況。 以前用樽餵小JM飲奶都總係會出現嘔奶及哭鬧情況,有時扭到直頭唔願飲,結果要買好多款唔同嘅防脹氣奶樽來試,幾經辛苦先搵到啱小JM用嘅品牌。   而今次JM爸發現咗性價比高嘅 AVENT Anti-colic嬰兒奶樽,呢款奶樽特別設有防絞痛活門,可以減少餵奶時樽內出現真空嘅情況,更可以將多餘嘅空氣排到樽底阻止空氣進入BB嘅肚,咁就可以減少BB肚仔痛。完全切合我地所需,真係要俾個讚JM爸!   JM爸話佢揀BB用品嘅時候特登揀國際品牌,貪佢有信心保證,用都用得安心D。   市面上有多款嬰兒防漲氣奶樽,而JM爸揀嘅AVENT奶樽就可以配埋AirFree Vent排氣裝置使用,二寶係飲奶時可以將佢環抱坐直,唔係瞓低飲奶,奶樽水平放,奶樽咀都滿晒奶,咁就可以避免二寶係飲奶時吸入空氣,有效減少腹絞痛、嘔奶和打嗝現象架!     ^即刻睇下JM爸同二寶嘅示範啦! 用咗呢款奶樽後,二寶明顯地無咁容易有肚風及肚痛,而嘔奶嘅情況亦都有改善。 二寶就自然食得開心訓得舒服啦!