副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

崇尚自然養顏保健之物- 萃之尊鯊魚軟骨虱目魚精禮盒裝

在一冷一熱既天氣下我終於病倒了,睇了兩次醫生食完西藥之後,身體開始康復不少,但是力氣還是差一點點,想簡單快一點地補一補身,第一時間老公就提我飲【萃之尊 - 鯊魚軟骨虱目魚精禮盒裝】。萃之尊鯊魚軟骨虱目

在一冷一熱既天氣下我終於病倒了, 睇了兩次醫生食完西藥之後,身體開始康復不少, 但是力氣還是差一點點,想簡單快一點地補一補身, 第一時間老公就提我飲【萃之尊 - 鯊魚軟骨虱目魚精禮盒裝】。 萃之尊鯊魚軟骨虱目魚精當中鯊魚軟骨含有豐富鈣質、骨膠原、活性蛋白等多種元素, 促進新陳代謝,養顏美容,又可維持骨骼同牙齒健康,鞏固骨質密度。 當中嘅軟骨素仲可加速軟骨再生,日日都充滿活力,特別適合愛運動的靚媽們。 而虱目魚就含有易於人體吸收嘅蛋白質,同17種人體必需胺基酸, 可以滋補強身,調理生理機能,減少疲勞同增強體力。 萃之尊鯊魚軟骨虱目魚精簡單連包裝袋放入熱水溫熱3分鐘後, 撕開倒入小杯中直接飲用,方便快捷又簡單。朝早飲每日1包, 拎返公司飲都得,等個人冇咁易累,做野都醒神啲! 萃之尊 - 鯊魚軟骨虱目魚精飲落鮮甜好味,一啲都唔腥, 有啲似肉湯味,而且仲係無添加、無激素、性質溫和不燥熱, 飲完唔怕喉嚨痛/皮膚唔好,之後個人仲唔會咁攰,增強抵抗力、 促進新陳代謝,適合男女老幼、一家大細補身養生。 萃之尊 - 鯊魚軟骨虱目魚精禮盒裝(6包/盒) 係 HKTVMALL & City Super 有得買喇~ 了解更多 :- Facebook: https://www.facebook.com/royalessencetw Instagram: @royalessencehk 網站: http://www.royalessencetw.com/ ** 是次活動產品由品牌提供,謝謝 ** ----------------------- 希望大家睇我的試用分享文, 如有產品試用及活動邀請, 歡迎聯絡我,謝謝 !!! Email: magicsiuyee84@gmail.com Siuyee Facebook fanpage: https://www.facebook.com/magicsiuyee84 Zoie Facebook fanpage : https://www.facebook.com/zoieksy1021 Instagram: https://www.instagram.com/siuyeeng0111 本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。 如需協助或希望獲得更多有關產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或尋求相關專業意見。 如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。