副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

預產期

由知道自己有左,第一次去產檢到而家,醫生都同我講我既預產期係出年一月尾。

由知道自己有左,第一次去產檢到而家,醫生都同我講我既預產期係出年一月尾。 上一次去產檢時,醫生同我講因為我飲糖水,血糖高左啲,所以如果足月既話,少少會係一月中出世又或者佢地會選擇催生。我聽到後,嚇左一跳。因為本身諗住仲有3個月度,而家好似突然縮短左時間。醫生仲話如果少少早過37週出世,就係早產,我當然唔希望少少搶閘啦。 我仲問左醫生好多問題啦。例如:「穿左羊水係唔係代表就生得?」「幾時要執走佬袋?」「咁穿左羊水,要點做?」醫生淨係答左我一句:「唔洗擔心,緊張又或者太憂慮,好多野都計劃唔到,到時你就知架啦!」醫生真係醫生,幾輕鬆。 話說尋日係屋企人既gathering中,先知道原來我堂弟係「7星仔」,7個月度就出左世。我問點解?舅母話佢係飲糖水個陣,超到150幾,所以就要即刻開刀拎bb出黎,嚇到我呢。 我諗我差唔多係時候要執定走佬袋啦,不過好似仲有好多野未買,等老公放假,先再去買啦,希望少少唔好搶閘啦。