副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

﹝山系小達人﹞#2 遠望青洲【西貢大拗門 - 樹木研習徑】

今次雞丁暟為大家介紹一條位於西貢比較少人行既樹木研習徑~去圖~~!

今次雞丁暟為大家介紹一條位於西貢比較少人行既樹木研習徑~去圖~~! 午飯後12點半我們係鑽石山巴士總站乘91號,然後在大坳門站下車。在迴旋處下車後,沿清水灣道微微上走至停車場。 沿馬路邊行大約25分鐘走至停車場入口,旁邊有清水灣郊野公園的牌坊。到達後我們先到停車場右方的小食亭買左支吹泡泡,店內仲有風箏和踢毽子賣添~~  準備好就可以由小食亭旁的樓梯一直向下行,就會見到樹木研習徑的牌坊啦!!! 左方往下行便是樹木研習徑的起點,右面側是打卡的景點...青洲呀!!! 記住唔好錯過~        今次真係出發啦! 事不宜遲 GO! 雖然路程只有大約30分鐘,但當日好熱,而且兩邊草叢都好多蚊!!! 捐左好多血!!! 值得欣賞的是沿路都好多蝴蝶,可以借此鼓勵小朋友一直往前走。        行完啦 我叫阿仔整個GOOD手勢,  佢話....XXX 然後整左呢個手勢 之後拎左支吹泡泡比佢玩下。    玩完泡泡之後向右行就到左風箏聖地,整個天空都係風箏,好靚呀~~ 最高處有個涼亭可以打卡,打完卡就快快走了。 **在涼亭旁須小心風箏線,免被割傷**     涼亭往下走是一大片草地和斜路,很多人帶了寵物來放電,亦很多一家大小帶帳幕來野餐,但我們只有少糧乾糧及零食,邊走邊吃好了~~   草地再吹一陣波波,看見雞丁暟成頭都濕哂就回程了。    此時都差不多3點半,為了避開塞車情況,於是便走出公園沿路返回落車點去對面馬路就有巴士站出彩虹了! 後感: 暟爸: 樹木研習徑雖然很短,但必須做足防蚊措施,是次行程除左行山亦可去野餐及玩風箏。 暟媽: 勁多蚊 不過帶雞丁暟黎野餐放下電絕對係不錯選擇!!!!!! FBPage:   山系小達人﹝雞丁暟遊天下﹞