副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

老協珍熬雞精 暖薑口味 - 全新風味 溫潤加倍

又到左秋冬的季節,整個人總係覺得發冷,手腳冰凍,就算着好多衫都仲係覺得個人占寒占凍。

又到左秋冬的季節,整個人總係覺得發冷,手腳冰凍,就算着好多衫都仲係覺得個人占寒占凍。   係人都知薑可驅寒,最近老協珍熬雞精就推出了暖薑口味,每朝飲一杯,整個人變得暖暖的,絕對是秋冬暖身丶增強體力之選!   老協珍熬雞精由不老女神徐若瑄所代言,黃色的包裝令人覺得眼前一亮,用嚟送禮亦十分得體,相信收到禮物嘅人都會感到非常窩心。   熬雞精暖薑口味,使用特級乾薑和12個月老母雞、豬腩排慢工細熬8小時,一般滴雞精只能滴出雞肉表面的肉汁,「熬」才能熬出深層的營養,而且味道更濃郁香醇。其中「乾薑」以獨家乾燥技術,完美保留乾薑營養,「乾薑」當中含有豐富薑辣素,幫助促進血液循環調整體質、增強體力。   一般含薑飲品都會令人覺得好辣,而熬雞精暖薑口味的味道卻是辛辣溫潤不嗆口,而且一啲都唔腥,飲完成個人都覺得暖笠笠好舒服,血液循環好咗,手腳自然唔再冰冷。     每包熬雞精才15.6大卡,而且仲係零脂肪,就算日日飲都唔會對身體造成負擔,唔使擔心越飲越肥。 產品係常溫版獨立包裝,方便衛生,就算帶返公司丶出外公幹都冇問題,只需將整個包裝隔水加熱幾分鐘就飲得,要補身話咁易。     包裝使用四層不透光材質,確保產品無塑化劑溶出,令產品能夠保存得咁好。   想發揮最好的效用,建議早晨空腹飲用1包,身體暖暖的,更可以幫助提高免疫力,開展元氣每一天!   *********************   老協珍熬雞精 暖薑口味:https://lxz.com.hk/Product/OEC040 老協珍(香港)官網:https://lxz.com.hk/ 老協珍(香港)粉絲團:https://www.facebook.com/laoxiezhenHK ============== 四月媽媽手記 FB: http://facebook.com/april.mamama IG: http://instagram.com/april.mamama Email: aprilhui412@gmail.com