副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【冷靜睿智的姊弟育成】 調解小繪本

點解我日日返到屋企,都好似着魔般抓狂,變了個人咁! 明明我係善良又溫柔嘅人...

點解我日日返到屋企,都好似着魔般抓狂,變了個人咁! 明明我係善良又溫柔嘅人... 生兩個小孩有樣唔好,再好感情都係有爭拗~鯨魚蝦子兩姊弟日日都鬧架,次次都要我著魔地調解,真係周身唔得閒! 有次我不在場,佢地真係試過互不相讓,出手打對方>.<唉...始終我唔係專業調解員,冇一個好方法教兩姊弟去處理問題,他日佢倆長大,朋輩間更多紛爭,媽媽要學調解,小朋友更加要去學!  本來我地諗住報名參加, 家福會主辦「親子調解之旅」網上嘉年華暨嘉許禮 - 入面嘅「親子調解頻道」線上工作坊,點知好快就額滿! 估唔到有咁多人同我一樣景況,好彩我已集齊 【調解事務所系列】最新繪本 - 《友誼的考驗》同埋《危險!熊出沒注意》,新繪本係講朋輩間嘅誤解,簡直係鯨魚蝦子平時嘅日常寫照(我指紛爭部份),新繪本比之前嘅故事書更有趣,附加左調解小道具包括: 故事手指偶、人型紙牌同放大鏡,大大提高繪本觀看性,一邊玩一邊學調! 我知道家福會嚟緊仲有一連串活動 (#費用全免),除左安排專人演講兩個新繒本故事外、更會大玩Facebook有獎遊戲送出故事手指偶,用嚟role play講故事真係好draw到小朋友attention,訓練佢地story telling都好岩~ Facebook有獎遊戲 12月12日至12月18日送限量版「調解兵團」鷹明手指偶乙隻 12月19日至12月27日送精美禮物包(包括 $50 書券、索繩袋、貼紙、襟章) 故事演講:《友誼的考驗》 12月13日 - 觀看調解故事片段,有獎問答送《友誼的考驗》故事書乙本 故事演講:《危險!熊出沒注意》 12月18日 - 觀看調解故事片段,有獎問答送《危險!熊出沒注意》故事書乙本 更多活動詳情: https://carnival.hkpeermediation.net Facebook: 恒生—家福青少年調解計劃 Youth Mediation Scheme   更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬IG同Facebook 啦!