副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

長洲西園2日1夜glamping

已經有2年無安排生日慶祝活動俾奶油爸爸,仲係2人世界時,會一齊外遊/car camping/本地遊.今年想去親親大自然嘅地方,於是揀去長洲西園2日1夜glamping入住嘅係4人蒙古包~

已經有2年無安排生日慶祝活動俾奶油爸爸,仲係2人世界時,會一齊外遊/car camping/本地遊.今年想去親親大自然嘅地方,於是揀去長洲西園2日1夜glamping入住嘅係4人蒙古包~ 交通 入到長洲可以搭街渡入西園,西園網站有街渡電話。當日入到長洲食完一輪大概5pm,網站提供間街渡話收左工lu~就係碼頭上左另一架,$50一家3口包船。走嘅時候,搭返西園網站個間就$10一個人。亦可以由碼頭行大概20分鐘/踩單車到。 住 我地入住嘅蒙古包係有冷氣同2張雙人床,外面有私人洗手間、燒烤爐同野餐枱。房放左拖鞋(不是即棄款~)、旅行裝沐浴露,洗頭水同牙刷套裝。間房俾我好舒服嘅感覺!啱哂我呢啲想兩手fing fing去露營嘅人~ 而且出奇地無咩蚊蟲!最驚喜係好多山羊住係後面!夜晚無聽到佢地咩咩叫,同奶油寶寶仲早過啲羊起床,所以無俾羊咩嘈醒。反而朝早係俾狗吠醒~ 食 蒙古包係有埋燒烤爐,場地可以提供炭,熟食碟,火機,燒烤網同夾,又可以俾錢預訂燒烤食物。因為今次係懶懶閒咁去,所以都無自己煮。 晚餐時間,我地先預備左寶寶嘅晚餐-即食粥同生果,佢食完好似好攰,所以我哋試下foodpanda,點知兩次都俾人cut單...最後都係出返碼頭搵食,不過夜晚無街渡(如多人搭,應該有船家會肯接的)所以我哋都係行,當做運動~ 早餐係場地包左,不過原來閑日9:30am先有得食!有方包、多士爐、果醬、牛油、花生醬、雞蛋、幾款叮叮點心、幾款粟米片、牛奶、橙汁、咖啡同茶。坐係戶外餐桌,對住一大片草同山羊仔食,真係好嘆! 玩 西園地方好大,戶外地方夠空曠開揚。雖然寶寶太細join唔到大部份自費活動,但其實四圍跑下草地、玩下免費爬網同兒童飛索、大韆鞦、陪下山羊食早餐、同係戶外食下野,咁都已經好開心~最驚喜都係朝早大概8:45am,所有山羊突然全部由我地營後衝出來去食早餐,好搞笑嘅場面! 離開西園後,去長洲沙灘玩左陣就返屋企啦!雖然話係想懶懶閒咁去,不過最後返到屋企都係成個人散哂,攰足兩日。 其實奶油爸爸年年生日都係陰/雨天,今次又無得睇星星...不過都叫係疫情嚴重前,一早揀左呢個羊多過人嘅地方,總算係可以安心玩返2日。之後再去outing就要晨早出發去無人搵到我地嘅地方啦~ ***更多影片可以係阿娘FB/IG看到! 想看看奶油寶寶的日常趣事,歡迎光臨Facebook Page《奶油阿娘與寶寶》和Follow Instagram《nylemamaandbaby》。你的關注就是我分享的動力哦!謝謝!