副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【小一試前特訓】中英數常練習,為理想成績鋪路

雖則話求學不是求分數,但係都要了解小朋友程度,邊科唔熟?咩類型題目唔理解?了解後,先可以針對問題作出改善方案!

雖則話求學不是求分數,但係都要了解小朋友程度,邊科唔熟?咩類型題目唔理解?了解後,先可以針對問題作出改善方案! 鯨魚剛剛停課前完成左考試,數學科目拎到100分,其餘科目平均都有90分,對我嚟講算好理想了。 初初佢對各科都半知半解,為左幫佢,我準備左《培生朗文試前升級特訓》練習比佢, 好令佢熟習測驗模式之餘,同時等我了解佢嘅程度,佢唔熟嘅地方,我就同佢練習多啲,唔使下下都抄寫咁悶、或者討厭溫習!  我覺得呢套升級特訓練習真係唔錯,除左適合現屆小一生,同樣都岩嘅K3小朋友,為考小一鋪路嘛~~佢最好係提供埋網上診斷,有埋獨立評估分析報告,提出針對性嘅改善建議;仲有,對於一啲艱深題目,可以掃QR Code睇解說影片,深入淺出解題,坦白講,我好少見出面市場有呢類附加分析同解說服務!  作為雙職父母,我每日都疲於奔命,好難跟得小朋友咁足,多多時間都唔夠使,依家做呢4本中、英、數、常4科特訓練習,幫我慳緊啲時間,鯨魚又理解考試題目更多,大力推介同我一樣忙嘅小一同準小一家長! 更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬IG同Facebook 啦!