副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【暟。玩。樂 】#2 都市中的一點寧靜【Cat Cafe】

今次暟暟帶大家去一個位於旺角的一個樓上鋪 【貓CatPlay】,此處位置方便,出了旺角MTR行十分鐘就到。

今次暟暟帶大家去一個位於旺角的一個樓上鋪 【貓CatPlay】,此處位置方便,出了旺角MTR行十分鐘就到。 呢到有14隻貓貓,每隻都有唔同既名字,正式出發入去貓貓世界啦! 睇下有咩貓貓先!             暟暟係咁用D玩具同貓貓玩^O^ 鋪頭有人數限制,去之前記住一定要whatsapp預約呀! 收費方面: 每節一小時,之後可以每半小時加時~ 我地玩左半小時已經包場了~~ 雞丁暟一D都唔驚..仲四圍爬黎爬去...去騷擾D貓貓,貓貓見到佢走過黎都驚驚逃走 鋪頭地址: 旺角洗衣街147號榮梅大廈一樓 詳情: 回家 Home | 貓CatPlay (catandplay.com.hk)   後感: 暟爸:  我自己都鐘意動物,可惜家中不能養,偶然來一次仔仔同我都一齊咁開心^^ FBPage:   山系小達人﹝雞丁暟遊天下﹞ 誠邀大家Follow及讚好FB專頁,多謝大家支持^^