副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

﹝山系小達人﹞#9 水塘中的天空【香港仔 - 水塘道】

雞丁暟今次唔去荃灣啦! 試下遠少少帶大家去香港仔下水塘和上水塘走一轉。

雞丁暟今次唔去荃灣啦! 試下遠少少帶大家去香港仔下水塘和上水塘走一轉。 大家可以先乘MTR到黃竹坑,然後轉乘4M小巴到香港仔市中心下車,然後往香港仔水塘的方向走上又長又斜的香港仔水塘道。    一路吃力的往上爬,在分支處,行走右方的馬路,然後會見到大片草地。    見到大草地一個人都無,當然要休息下,隔離仲有個木條玩下。    小休一會就繼續向前行,好快就到下水塘啦~~ 衝呀~~~       欣賞完水塘風景後便往"香港仔自然教育徑"方向入叢林,沿右邊走便看見分支,然後左轉走向香港仔上水塘的方向。      沿徑走再次見到路牌指示上水塘方向,走出林後向左轉在大空地休息一下。 記住同奇特大樹打卡呀!         補充完能量就出發啦,上水塘同下水塘其實差唔多,但多了一份高山的美景。 之後在水壩末左側的梯級下降,再沿林蔭下的山徑走,中途見到棵菠蘿樹嫁!    沿路會在左面看見一個石灘,但落去的斜路較多散沙及狹窄,必須小心下行。    打卡後返上去後,再向前走見到一個大湖,終於到最後一個景點啦! 不久便輕鬆地返回香港仔下水塘,最後沿路折返至香港仔水塘道。 後感: 暟爸:  此路輕鬆易行,在林中行走的路程少,但全程卻有很多景點位,絕對適合家庭樂。 暟媽:  靚景,易行~~平路多~~適合一家大細一齊行 :)  FBPage:   山系小達人﹝雞丁暟遊天下﹞ 誠邀大家Follow及讚好FB專頁,多謝大家支持^^