副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【dotdot膠原EX - 保持年輕美肌】

25歲後膠原蛋白逐漸流失,膠原蛋白對皮膚的重要性,存在我們的肌膚、關節等部位,維持皮膚彈性、緊緻、亮滑。

25歲後膠原蛋白逐漸流失,膠原蛋白對皮膚的重要性,存在我們的肌膚、關節等部位,維持皮膚彈性、緊緻、亮滑。 流失膠原蛋白嘅原因 : 嗜甜、飲酒、壓力、更年期、 內分泌、荷爾蒙失調、 年齡增長、睡眠不足,如持續流失膠原蛋白及未能即時補充,會導致皺紋、鬆弛、毛孔粗大等等。 為了補充骨膠原,有時候會買花膠、燕窩回家,都需要花很多時間清洗、浸發、燉煮,未補充先消耗,點計都冇著數 ! 每天攝取dotdot膠原EX就係方便快捷有效的方法,每天一小包,一杯咖啡嘅費用,就可以為身體源源不絕地供應膠原蛋白,維持皮膚彈性、保持年輕 ! 膠原蛋白豐富的肌膚,猶如剝殼雞蛋一般,很有彈性、白滑 ! 建議每天飲用dotdot膠原EX,100%無糖,德國製,8年口碑信譽,健康有信心,係你嘅首選! 使用後效果 : 我每一日一包dotdot膠原EX,keep著皮膚彈性,肌膚明顯白滑咗,會繼續飲用嚟保持年輕美肌! 德國膠原EX 丨網頁 https://www.dotdot.com/German-Collagen-EX #dotdot #collagen #skincare #littlewitchwitch #hkblogger #hkbeauty #hkfoodie #goodhealth #sohappy