副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

護膚抗疫三寶~dotdot..營養補充品

隨着年紀增長,無論皮膚定身體質素都大不如前,想徹底改善,應該要從根本入手!選擇合適嘅營養補充品,有效促進體內機能運作,令整個人由內到外都健康美麗!

隨着年紀增長,無論皮膚定身體質素都大不如前,想徹底改善,應該要從根本入手!選擇合適嘅營養補充品,有效促進體內機能運作,令整個人由內到外都健康美麗! 最近我就認識到品牌dotdot ..,產品有supplement,仲有skincare,包裝時尚簡約,單憑包裝大家能猜到裏面是甚麼嗎? 德國膠原EX 產品採用了德國UltraVita吸收力技術,水解膠原蛋白更容易被身體吸收,令皮膚回復彈性、白滑。     德國膠原EX提取自豬軟骨,分仔細,容易被身體吸收,又唔驚肥! 產品獲GMP及多項品質認證,食得安心! 嗜甜會令身體產生醣化反應,係膠原蛋白流失嘅主要因素之一。dotdot德國膠原EX 無添加糖分,佢無色無味,所以我鍾意將佢加入飲料中。每日早上係豆漿中加一包dotdot德國膠原EX,就可以幫我美肌、修補關節軟骨,仲可以修護養宮!我已經飲咗一盒,皮膚摸落去感覺滑左,明顯更有光澤,真係美肌必備~ 了解更多: https://www.dotdot.com/German-Collagen-EX 德國蜜莎 萃取自天然有機花粉,透過低溫破壁技術製成粉末,加入有機蜜糖,蘊含豐富營養素,營養價值媲美西藏野生冬蟲夏草 ,有效提升身體免疫力,產品無污染,不含重金屬,獲多項認證,大人小朋友都啱食! 飲酒前食一匙可以護肝,也可以作為日常保健用途,早上空腹食一匙或加入150ml溫水中飲用,對鼻敏感、喉嚨不適有改善,亦有助提升睡眠質素!     每逢轉天氣,鼻敏感就會加劇,自從食咗得德國蜜莎,鼻敏感真係舒緩左,呢段時間都無瘋狂打噴嚏及流鼻水,又瞓得好咗,成個人都精神好多! 了解更多: https://www.dotdot.com/Marks 冰川牛奶 冰川牛奶 其實係一支保濕噴霧,真正成份係冰川泉水,概念源自冰川泉水的優美形態,雪白無暇,是冰川上的「牛奶」。藴含多種天然礦物質。而且產品不含香料、防腐劑及酒精,100%德國製造,敏感肌都可以放心使用! 冰川牛奶的分子細,噴出來的液體好幼滑,極速被皮膚吸收,補濕又清爽。覺得皮膚乾就用,或者作為妝前保濕亦得!我就鍾意洗完面後,噴一噴冰川牛奶再敷mask,可加強保濕嘅效果。幼滑質感,毫無油膩感,除咗噴面,仲可以噴手噴頭髮!隨時隨地都可以用,細細支放喺手袋帶出街都好方便! 了解更多: https://www.dotdot.com/Glacier-Spray     dotdot Facebook : https://www.facebook.com/dotdot.tm/ 網站:https://www.dotdot.com/ #dotdot #德國蜜莎 #冰川牛奶 #牛奶口罩 #德國膠原EX #保健品 #養生 #膠原蛋白 #美顏 #花蜜   歡迎邀稿│合作試用│出席活動│宣傳拍攝│ 聯絡電郵 minichelsea1019@gmail.com