副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【疫情下之bb戴口罩】

疫情下,我地好少帶Cayden bb出街,但出街都要做足準備,以防萬一。兒科醫生提醒,口罩只適合一歲半以上的幼兒使用,亦有媽媽3個月就俾,所以自己決定幾大俾bb戴口罩,同埋要注意配戴口罩的時間長度,S

疫情下,我地好少帶Cayden bb出街,但出街都要做足準備,以防萬一。兒科醫生提醒,口罩只適合一歲半以上的幼兒使用,亦有媽媽3個月就俾,所以自己決定幾大俾bb戴口罩,同埋要注意配戴口罩的時間長度,Sad but true 黎緊口罩都係生活必需品... 因為有時會同bb去醫生度做check up,同佢出街都想俾多D保護佢,減低飛沫感染風險。經朋友介紹,幫Cayden bb搵到適合佢既口罩。   MedPro+ x Banitore超立體醫用外科口罩 香港製造,獨立包裝。除了通過歐盟標準Type IIR,是歐盟驗證防護最高級別,可適用於醫護人員級別。BFE細菌過濾效率更達98%,PFE微粒子過濾效率95%。三層防護設計,外層防水,中層高度過濾,內層親膚吸濕。有效過濾微塵、細菌及病毒。 立體口罩厚薄度適中,唔會焗親;而且獨特立體設計,佩戴舒適,剪裁貼面。Cayden bb 而家7個月,戴size XS有少少鬆,唔會太緊太貼面。加埋防疫帽就可以出門口。 另外亦有成人size,我介紹左好多朋友用,佢地都大讚3D立體口罩舒服,用左返唔到轉頭   有好多媽媽反映小朋友唔肯戴口罩,其實可能囗罩舒服啲,小朋友都會抗拒少啲,家長不坊可以試下轉用戴得舒服又防禦力高既囗罩,仲要記得:   - 正確佩戴口罩: 口罩具有阻隔液體與飛沫微粒通過的功能,若口罩佩戴得宜,能有效預防經飛沫傳播的疾病。 - 經常和正確地保持手部衞生。 - 在接觸眼、鼻及口前應先清潔雙手。 - 減少非必要的社交活動,及避免到人多擠逼的地方。