副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

二寶媽日常。加固由此起

轉眼間二寶已經踏入加固階段,亦意味住我呢個二寶媽又要忙多幾轉。

轉眼間二寶已經踏入加固階段,亦意味住我呢個二寶媽又要忙多幾轉。 為咗可以節省更多時間同工序,今次我決定入手嬰兒食品蒸煮攪拌機來幫輕下!   以前整糊仔同果蓉俾小JM真係要花好多時間去洗洗切切,又要蒸又要煮,而家仲遇著 #停課 湊住兩個喺屋企,完全無可能花咁多時間係廚房 前排同媽媽朋友講開加固問題時,大家都有提議選用蒸煮攪拌機幫手整糊仔。由二寶開始,不論奶泵、奶樽定奶嘴我都係揀有信心保證的 #PhilipsAvent,所以今次都毫不猶疑入手咗同時兼備蒸煮、攪拌、解凍同加熱功能於一身嘅 4合1嬰兒食品處理器!   早排係BB展我已經有留意到呢部機,機身慳位之餘仲要同時集四大功能於一身,啱晒廚房細細嘅我地! 同一部機、同一個器皿就可以輕鬆完成蒸煮同攪拌,既可省卻處理生熟食物嘅衛生問題,又可以節省洗嘢嘅時間,可以話係一舉幾得! ^食材切成小粒放入機就可以開始蒸 ^蒸完倒轉就可以攪拌,夠晒方便快捷   對於加固初期嘅BB而言,糊仔質地最緊要係夠幼滑,可以從中訓練BB學習吞嚥技巧,之後再隨著成長而改變食材嘅質感同份量,照顧到BB唔同階段嘅食物需要。 ^攪拌完嘅食材變到好幼滑好Creamy,啱晒二寶食!   呢部蒸煮攪拌機用咗嶄新嘅蒸煮技術,令蒸氣可以係器皿內循環對流,確保食材可以均勻受熱,同時唔影響食物本身嘅質感,咁樣BB食得自然開心啲啦!   仲有!呢部機容量大,1000毫升咁多一次過預備定多一、二餐份量都唔成問題。最重要係部機嘅配件較少,好容易就可以拆件清洗,我多數煮嘅係蔬果同少量肉類,好多時開水龍頭直接沖洗都已經洗得七七八八,三兩下手勢就好快洗乾淨,啱晒而家停課湊住兩個嘅Busy Mum! ^一次過整定二至三份,再用食物儲存杯裝好,下餐拎出來加熱就可以食。   見到二寶食得咁開心又追住食,當媽嘅自然就更加落力煮多幾味添啦。 ^為食二寶