副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

嬌小玲瓏好幫手,Rasonic細味廚智能煲

在家抗疫,屋企就成為小b放電嘅地方,周圍跑周圍走,真係睇少眼都唔得,所以最近都轉去無火煮食,就好似Rasonic新出嘅「細味廚」智能煲,係我近期大愛嘅好幫手。

在家抗疫,屋企就成為小b放電嘅地方,周圍跑周圍走,真係睇少眼都唔得,所以最近都轉去無火煮食,就好似Rasonic新出嘅「細味廚」智能煲,係我近期大愛嘅好幫手。 外型嬌小玲瓏放喺廚房最慳位,而且集九種煮食功能於一身,如煮飯、豆類蹄筋、牛羊肉類、家禽排骨、慢燉、粗糧、粥、湯及嬰兒粥。 最鐘意係開蓋收汁功能,除咗提升味道,密封加熱仲可以鎖住食物嘅營養。自動或手動排壓,開蓋時間更靈活,睇埋個浮子閥升降,就知道幾時要排壓。仲有提升旋轉雙重安全解鎖結構,12小時預約功能同埋24小時保溫,真係慳時間又方便,煮飯變得輕鬆又充滿樂趣。   @rasonic.hk #rasonic #細味廚智能煲 #9種煮食功能 #外形小巧 #智能煲 #rasonic快樂煮意   -------------------------------- 免責聲明︰ 是次 產品/體驗 由品牌提供,本文章所發表的全部內容均屬個人意見及感受,並不代表該品牌之言論及立場。如有任何問題或有關更多產品資訊,請直接聯絡該品牌查詢或∕和尋求相關專業意見。如從而引起任何損失或法律糾紛,本人概不負責。