副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

♥︎ 屋企食到好味酸菜魚 ♥︎

我好想講,我無諗過屋企都可以食到咁好味嘅酸菜魚!!!本來我就好鍾意食酸菜魚,但依加小左出街,諗住想食都無得食  但⋯⋯nonono!漁嘩啦幫到你!

我好想講,我無諗過屋企都可以食到咁好味嘅酸菜魚!!!本來我就好鍾意食酸菜魚,但依加小左出街,諗住想食都無得食  但⋯⋯nonono!漁嘩啦幫到你! 經過朋友介紹後,去揀左四川黃金湯酸菜魚 、重慶紅薯粉水煮魚同巴蜀蕃茄湯酸菜魚。 因為今次我同埋Noah一齊食,所以我食左巴蜀蕃茄湯酸菜魚先  。一包入面有湯包、酸菜同鯛魚片,煮飯好簡單,湯包加水,再倒哂D酸菜同鯛魚片話得啦! (四川黃金湯酸菜魚) (重慶紅薯粉水煮魚) 食完仲可以加水打邊爐一次過再食埋漁嘩啦其他配料,有鮮味白魚蛋、手打花枝餅、黃金炸魚蛋、唧唧鮮蝦滑、原味無骨鮮滑魚塊、紅薯粉同粉絲 。食到我同阿仔都舔舔脷。 聖誕節喺屋企開party打邊爐,有漁嘩啦懶人方便包就岩晒﹗ (原味無骨鮮滑魚塊)<~先生勁鍾意食 食完魚片仲可以加入其他配料打邊料,同屋企人齊齊食最開心﹗宜家喺網上預訂聖誕限定套餐仲免費送貨上門,詳情可上 https://www.yuwalahk.com/categories/%E6%BC%81%E5%98%A9%E5%95%A6%E8%81%96%E8%AA%95%E9%99%90%E5%AE%9A%E5%A5%97%E9%A4%90  依加買一包漁嘩啦仲可以抽PS5 快D去睇下點參加啦!!!  https://www.facebook.com/yuwalahk/posts/232912914849628