副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

兒童時尚【Balabala】HKTVmall直接送到家

網購已經成為習慣了~最近有親友送咗套衫俾海豚妹!佢好有心啊!佢話寒流好凍,送一套衫仔俾佢著。原來佢係喺HKTVmall買架~直接送到黎我哋屋企。

網購已經成為習慣了~最近有親友送咗套衫俾海豚妹!佢好有心啊!佢話寒流好凍,送一套衫仔俾佢著。原來佢係喺HKTVmall買架~直接送到黎我哋屋企。 一打開,係好暖嘅百搭牛仔褲,內面有綿架! 仲有羽絨添~ 好適合冬天去玩著~ 佢話見海豚妹無乜呢類顏色嘅衫,所以特意選呢隻色架~ 真的好留意佢,hehe~ 今年著件衫都仲有D大,不過褲仔摺一摺都著到。     睇下品牌係:Balabala 呢個品牌喺我哋屋企附近都有門市, 產品覆蓋0-14歲兒童的服裝、鞋品、生活家居等等, 係兒童時尚生活品牌。 品牌主張“童年不同樣“的理念, 尊重孩子成長的天性,讓孩子能享受自由自在不一樣的童年。 產品設計充滿童趣~   質料無特別氣味,而且穿著舒適, 著住佢周圍走,保暖得來又唔會侷促難活動。 就如品牌理念,著住鍾意嘅舒適服飾,就可以自由去探索、玩樂!   大家有興趣都可以去HKTVmall網購: https://www.hktvmall.com/hktv/zh/main/森馬國際集團(香港)有限公司/s/H8058001   大家也來一起交流一下,留言或私訊我也可! DolphinB的 Facebook:https://www.facebook.com/dolphin.bluesky/   關於DolphinB: 喜歡海豚的DolphinB媽媽,幼兒教育一級榮譽畢業,以每人都「值得擁有」夢想的幸福生活態度而前進,喜歡分享生活點滴~曾做過:幼稚園老師、網絡平台編輯及公關,髮型用品代言人、現職全職媽媽及Freelance digital marketer。   DolphinB的email:cloudy_bluesky@yahoo.com.hk instagram:DOLPHINBLUESKY DolphinB Youtube You can also find me in: 【Blogspot】【WeShare】【Ztyle】【BE】 【Baby Kingdom】【MamiBuy】【She.com】 【EsdLife】【presslogic  Mami】 【Girlssss】