副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

【好抵食草莓TeaBuffet‧6歲以下免費】

抗疫期間,我地一家唔係在家打機玩桌遊,就係行山郊遊,連外出用餐都好少,數數手指,真係成年冇食過Buffet喇!

抗疫期間,我地一家唔係在家打機玩桌遊,就係行山郊遊,連外出用餐都好少,數數手指,真係成年冇食過Buffet喇! 我同鯨爸都係1月生日,今次趁住生日月,就去左香港百樂酒店Park Hotel Hong Kong食個 #粉紅草莓國度TeaBuffet ,以士多啤梨做主題,提供多款士多啤梨鹹食甜點,啱晒一家都係士多啤梨控嘅我地! 食物區真係勁多士多啤梨入饌菜式,有草莓青芒果沙律、蜜桃草莓甜酸骨、草莓班戟、草莓梳乎厘、草莓奶凍、草莓芝士蛋糕、草莓朱古力卷、草莓吉士撻、草莓乳酪慕絲蛋糕,真係食到我地飽一飽,連晚餐都唔使食~ 唔想食buffet,可以揀 #草莓戀人下午茶 定食,一樣有多款士多啤梨美饌。 酒店係防疫措施方面都做得唔錯,除左會提醒食客戴住口罩、提供埋手套比食客去拎食物,而每一款食物都有罩套住添,食客們嘅衛生意識都高左,所以我地呢餐Tea Buffet都食得好安心。 生日月去食buffet真心抵 4位去只收3位75折 (*生日月免費) 6歲以下仲免收費 長者都有65折 唔係生日都有75折,只要讚好香港百樂酒店Facebook專頁就得! 正價收費:成人$258;6歲至11歲$228 更多親子分享,請Like & Follow 鯨魚家姐‧蝦子細佬IG同Facebook 啦!