副食品
戒夜奶
拼圖
教養
產後瘦身
積木
親子共讀
親子餐廳
貼紙書
追奶

二寶加固日常。爸爸輕鬆煮輔食

由二寶出世開始,我所選用嘅奶泵、奶樽同奶嘴都係有絕對信心保證嘅Philips Avent!前排二寶開始加固,我地入手咗Philips Avent嘅 4合1嬰兒食品處理器。呢部蒸煮攪拌器用落真係好方便快

由二寶出世開始,我所選用嘅奶泵、奶樽同奶嘴都係有絕對信心保證嘅Philips Avent!前排二寶開始加固,我地入手咗Philips Avent嘅 4合1嬰兒食品處理器。呢部蒸煮攪拌器用落真係好方便快捷,可以蒸煮及攪拌之餘,仲有埋解凍同加熱功能添。   神隊友JM爸話以前無蒸煮攪拌器個陣要整蔬果蓉俾小JM都需要較長時間,又要睇火又要洗一堆廚具,所以都好少出手整蔬果蓉! 不過自從有咗呢部4合1蒸煮攪拌器之後,JM爸都話整蔬果蓉快好多,只需三十分鐘就已經整好有得食添啦!重點係一部機已經可以做齊晒蒸煮同攪拌,唔駛特意轉換容器之餘仲可以洗少啲嘢。    部機有幾方便易用? 不如就等JM爸示範一下啦! ^將需要蒸煮嘅食材切成小粒,並放入主器皿準備蒸煮。    ^2大個王林蘋果只需蒸約20分鐘即可。    完成蒸煮後可直接將容器倒轉,鎖好便就可以開始攪拌 ^每次輕按鈕即可開始攪拌,將食材打成蓉後即可取出食用    最近就連JM爸都愛上咗用Philips Avent 蒸煮攪拌器來幫二寶準備加固嘅食材,皆因易於操作便於使用呀嘛。不過最緊要就係洗嘅嘢唔多,而且配件少! 每次用完只需要用水喉簡單咁沖下洗下就已經乾淨晒,無乜窿隙位,唔駛擔心會暗藏污垢,而且只係得5件配件,幾分鐘就洗乾淨哂。 你話係咪好方便好快手呢?    題外話: 如果蒸煮嘅份量太多的話,可以用隨機附送嘅儲食盒或以儲食杯存放於雪櫃就得啦。下一餐再取出並加熱即可食用,過程夠晒方便快捷。對於而家一打二嘅媽媽來講簡直係恩物,可以節省唔少時間。     ^用攪拌棒將儲存盒放入器皿內即可加熱食用喔!   ^加熱15~20分鐘就可以食得啦!   準備為小baby加固的話,不妨考慮入手喔。易用到連JM爸都攪得掂,值得推薦   其實投資一部蒸煮攪拌器,換嚟嘅係時間同方便。 新手爸媽最缺乏時間同精神,而呢部機嘅簡易就正正令到我地輕鬆唔少,用過你就知佢嘅好。   此外,開始加固之後要記得俾小baby開始飲下水呀,唔係就會好易造成腸道不適或者便秘架啦!講到飲水,我都為二寶入手咗隻好可愛又得意嘅幼兒飲水杯,係咪好似恐龍咁呢? 呢隻係飲管杯有防滴漏活門設計,唔洗驚會倒到成身都係,同埋配備符合人體工學設計嘅手柄,防滑又易揸,多D俾二寶揸住飲水仲可以訓練埋佢嘅小手肌添。 我最鍾意呢款飲水杯可以頂部翻蓋,保護飲管唔會咁易整污糟,而且你見佢條吸管下半部係採用彎曲設計,就返寶寶嘅自然姿勢去吸吮。仲要所有配件都可以拆出來清洗,咁就唔怕會藏咗啲污垢啦嘛!   唔知媽媽們知唔知,其實用飲管杯飲水係可以訓練到小baby嘅口腔肌肉,有助口腔嘅發展架。除咗飲管杯之外,我地仲可以因應小baby唔同嘅口腔發展階段而轉換防滴漏幼兒杯或者啜飲杯架!